کشف ماینرهای غیرمجاز این بار از سه کارخانه در قم

به گزارش مجله آزات وب، 44 دستگاه فراوری ارز دیجیتال با حضور عوامل نیروی انتظامی از سه کارخانه صنعتی در قم کشف و ضبط شد.

کشف ماینرهای غیرمجاز این بار از سه کارخانه در قم

به گزارش از ، مهدی آهنین پنجه، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم از کشف 44 دستگاه ماینر غیرمجاز در هفتمین اقدام فراگیر صنعت برق کشور اطلاع داد و گفت: این تعداد دستگاه فراوری ارز دیجیتال با حضور عوامل نیروی انتظامی از سه کارخانه صنعتی در قم کشف و ضبط شد.

او اضافه کرد: این کارخانه ها با استفاده غیرمجاز از دستگاه های رمز ارز معادل برق 250 خانوار را در سال مصرف می کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم ادامه داد: در ادامه بازرسی از دستگاه های اداری، نهاد ها و بانک به 42 دستگاه پرمصرف اخطار قطع برق داده شد.

آهنین پنجه با تاکید بر این که مصرف برق تمام دستگاه های اداری و اجرایی به صورت هوشمند رصد می شوند،اسم کرد: به دستگاه های پرمصرف اخطار داده می گردد و در صورت این که به این اخطار ها توجه نگردد و مصارف کاهش پیدا نکند برق آن ها قطع خواهد شد.

او در ادامه به موضوع تغییر ساعت های کار ادارات استان به منظور جا به جایی بار شبکه از 17 خردادماه تا سرانجام مردادماه به پیشنهاد شرکت توزیع برق استان و موافقت استاندار اشاره نمود و گفت: امیدواریم با کاهش مصارف برق به ویژه در ساعت پیک شاهد کاهش خاموشی های اضطراری به ویژه در بخش های صنعت و کشاورزی باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم ساعت های پیک بار ادارات را از 11 تا 15 اعلام و بیان نمود: ادارات ، نهاد ها و بانک ها باید در ساعت های کاری و پیک بار 50 درصد و در سرانجام وقت اداری هم 90 درصد از مصارف خود را کاهش دهند.

ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1888

به "کشف ماینرهای غیرمجاز این بار از سه کارخانه در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف ماینرهای غیرمجاز این بار از سه کارخانه در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید