یاری چهار میلیون یورویی دولت آلمان به نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، مونیکا گراترز، وزیر فرهنگ آلمان بیان کرد از بسته یاریی نوتار کالتر استفاده نموده و چهار میلیون یورو به نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت یاری خواهند کرد.

یاری چهار میلیون یورویی دولت آلمان به نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

هدف از پرداخت این یاری اقتصادی قادر ساختن ناشران آلمانی و خارجی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت در سال 2020 و در میانه همه گیری ویروس کرونا در دنیا است. علاوه بر این، برنامه های دیجیتال در دسترس ناشران قرار می گیرد تا بتوانند محصولاتشان را را ارائه و در نمایشگاه سال جاری در تاریخ چهاردهم تا هجدهم اکتبر شرکت نمایند.

نمایشگاه بین الکللی فرانکفورت از این یاری هزینه برای کاهش بهای اجاره غرفه های موجود در نمایشگاه بهره می برد. درصد تخفیف هم به اندازه غرفه بستگی دارد.

علاوه بر این، از این پول برای گسترش روش های دیجتال برای ارائه محصولات شرکت نمایندگان استفاده می گردد. این برنامه به غرفه داران اجازه می دهد که رخدادهای فرهنگی را منظم تر برگزار نمایندو کتاب ها و نویسندگانشان را در وبسایت نمایشگاه و همچنین در نسخه دیجیتال فستیوال بوک فِست، که زیر نظر نمایشگاه فرانکفورت است، و برنامه گسترده رخدادها و کنفرانس های مخصوص متخصصین صنعت نشر را ارائه نمایند.

یاری هزینه 4 میلیون یورویی همچنین به گسترش اجتماعی که از حقوق نمایشگاه فرانکفورت استفاده می نمایند یاری می نماید و بستری دیجتال برای تجارت و همچنین صدور مجوز فراهم می نماید. به لطف این یاری هزینه ویراستاران و مدیران صدور مجوز و حق حق امتیاز می توانند از این بستر به صورت رایگان استفاده نمایند و حتی 9 ماه پس از نمایشگاه هم به آن دسترسی خواهند داشت.

مونیگا گراترز می گوید: فاجعه ویروس کرونا صنعت کتاب و نشر را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. بنابراین خیلی خوشحالم که عظیم ترین نمایشگاه کتاب دنیا علیرغم شرایط سخت برگزار خواهد شد. پیشرفت مهمی که ما هم دوست داریم از آن حمایت کنیم. به طور خاص ناشران کوچک و متوسط که یاری مهمی به گوناگونی ادبی در آلمان می نمایند از این یاری هزینه سود می برند. با ارتقا دیجیتالی کردن نمایشگاه اطمینان حاصل می کنیم که با وجود کرونا هم این تجارت مهم دنیای به کار خود ادامه می دهد. نمایشگاه فرانکفورت خانه صنعت نشر و مرکز فرهنگ کتاب است. اهدای این یاری هزینه نشانه اعتماد کامل ما به این صنعت است.

جورگن بوس، مدیر نمایشگاه کتاب فرانکفورت هم تأکید کرد: از طرف فرهنگ نشر و کتاب از مونیکا گاترز، وزیر فرهنگ برای این یاری بی وقفه تشکر کنیم. نمایشگاه فرانکفورت متعهد می گردد که امکان ارتباط بین المللی و همچنین حمایت از صنعت ادبیات و نشر را فراهم سازد. در دوره پاندمیک دوست داریم ارتباط رودررو را فراهم کنیم و در عین حال به مشتریان و اعضای این جامعه فرصت اداره تجارت شان به صورت دیجیتال را هم بدهیم. بسیار مسروریم که می توانیم این یاری اقتصادی سخاوتمندانه را به مشتریان خود منتقل کنیم.

یاری چهار میلیون یورویی به نمایشگاه کتاب فرانکفورت بخشی از یک میلیارد یوروی کمیته نوستارت کاتلر است که مجلس آلمان هفته گذشته تصویب کرد. این بسته اقتصادی شامل چهار بخش است: سرمایه گذاری مربوط به کرونا؛ 250 میلیون یورو، حمایت از صنعت فرهنگ؛ 480 میلیون یورو، حمایت از پیشنهادهای دیجیتال و فرهنگی؛ 150 میلیون یورو، و بقیه برای یاری به مراکز و آکادمی هایی که تحت حمایت دولت فدرال قرار دارند؛ 100 یورو.

نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت در تاریخ هفدهم جولای طی یک گفت وگوی مجازی جزئیات بیشتر را در ارتباط با تخفیف ها و یاری اقتصادی در اختیار شرکت نمایندگان قرار خواهد داد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1191

به "یاری چهار میلیون یورویی دولت آلمان به نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری چهار میلیون یورویی دولت آلمان به نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید