گیم نت سیل زده در فیلیپین و کوشش گروهی از گیمرهای مشتاق به ادامه بازی

به گزارش مجله آزات وب، گروهی از گیمرها در فیلیپین به تازگی تیتر اخبار بین المللی شدند، چون ویدئوگیم مورد علاقه شان را علیرغم رخ دادن سیل و ورود آب به مکان بازی، ادامه داده بودند!

گیم نت سیل زده در فیلیپین و کوشش گروهی از گیمرهای مشتاق به ادامه بازی

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

تصاویری سوررئالی از آنها پخش شده که نشان می دهد این جوانان بالا آمدن سطح آب را نادیده گرفته اند و پنجشنبه گذشته در یک کافه اینترنتی در شهر Cainta در Rizal ، همچنان بازی می نمایند.

آنها علیرغم اینکه نیمی از بدنشان در آب و گل و لای سیلاب غوطه ور شده بود و خطر برق گرفتگی وجود دارد ، به مانیتورهای خود نگاه می کردند و تنها زمانی از آنجا رفتند که کامپیوترها را صاحب گیم نت خاموش کرد و ترجیح داد مکان را ببندد.

سیو سامسون -مالک گیم نت- در این مورد می گوید:

ما نمی دانستیم آن روز سیلاب بالا می آید، بنابراین وقتی آنها را دیدم بلافاصله اقدام کردم و به آنها گفتم که باید تجهیزات را به مکان بالاتر منتقل کنم. پس از آن آنها گیم را متوقف کردند و هیچکدام از ما آسیبی ندیدند.

خوشبختانه همه کابل های برق گیم نت بالاتر از سطح آب بود و پریزهای برق هم در بالا قرار داشت. در منطقه ها مستعد سیل این امر متداول است، وگرنه این علاقه شدید به بازی های ویدئویی م توانست به یک تراژدی ختم گردد.

اگرچه بسیاری از مردم نگرش بچه ها به اینکه گیم بازهای واقعی هرگز دس ت بردار نیستند را تشویق می کردند، بعضی اشاره کردند که بازی های ویدئویی ارزش این را ندارند که جان شما را به خطر بیندازند و در این شرایط خطر برق گرفتگی بسیار احتمال دارد.

صاحب گیم نت که یک مهندس کامپیوتر است به فاصله کوتاهی از گرفته شدن ویدئو، کامپیوترها را خاموش کرد تا از فاجعه جلوگیری کند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1855

به "گیم نت سیل زده در فیلیپین و کوشش گروهی از گیمرهای مشتاق به ادامه بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیم نت سیل زده در فیلیپین و کوشش گروهی از گیمرهای مشتاق به ادامه بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید