یوفا امکان بازگشت آزمایشی طرفداران در سوپرجام اروپا را تأیید کرد

به گزارش مجله آزات وب، اتحادیه فوتبال اروپا تأیید کرد که امکان دارد برای بازی سوپرجام اروپا به صورت آزمایشی و البته محدود به طرفداران اجازه حضور در استادیوم را بدهد.

یوفا امکان بازگشت آزمایشی طرفداران در سوپرجام اروپا را تأیید کرد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تأیید کرد که درصدد اجرای طرح آزمایشی حضور محدود طرفداران در ورزشگاه محل برگزاری بازی سوپرجام اروپاست.

بازی سوپرجام اروپا قرار است روز 24 سپتامبر (سوم مهر) در ورزشگاه فرانس پوشکاش شهر بوداپست مجارستان برگزار گردد. گفته می گردد که یوفا در نظر دارد در صورت امکان برای این بازی به اندازه 30 درصد از ظرفیت ورزشگاه 38 هزار نفری به طرفدارانی که از ماه مارس به خاطر شیوع کرونا از تماشای بازی ها در داخل ورزشگاه های محروم بوده اند، اجازه ورود بدهد.

این موضوع در جلسه روز گذشته (چهارشنبه) یوفا و دبیران کل 55 فدراسیون عضو به وسیله ویدئو کنفرانس مطرح شد تا با توجه به فروکش کردن بحران کرونا در بعضی از کشورهای اروپایی امکان بازگشت تدریجی طرفداران آنالیز گردد.

یوفا پس از این جلسه در بیانیه ای اظهار داشت: یوفا به فدراسیون های عضو اظهار داشت که برای بازگرداندن طرفداران برای بازی های ملی در ابتدای ماه سپتامبر خیلی زود است و به همین دلیل ضروری است که ابتدا طرح برگرداندن طرفداران به صورت آزمایشی اجرا گردد تا تأثیر بازگشت آنها بر پروتکل های پزشکی فعلی آنالیز گردد.

بازی سوپرجام فوتبال اروپا در ابتدای هر فصل میان قهرمانان لیگ قهرمانان و لیگ اروپا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1292

به "یوفا امکان بازگشت آزمایشی طرفداران در سوپرجام اروپا را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوفا امکان بازگشت آزمایشی طرفداران در سوپرجام اروپا را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید