لغو عظیم ترین همایش سالانه مایکروسافت

به گزارش مجله آزات وب، قرار است این همایش سالانه پدیدآوران که همایش ساخته های مایکروسافت نام دارد به صورت همایش مجازی برگزار گردد.

لغو عظیم ترین همایش سالانه مایکروسافت

شیوع ویروس کرونا باعث لغو عظیم ترین همایش سالانه مایکروسافت شد. قرار است این همایش سالانه پدیدآوران که همایش ساخته های مایکروسافت نام دارد به صورت همایش مجازی برگزار گردد.

پیش از این فیسبوک و گوگل نیز اعلام نموده بودند همایش پدیدآورندگان محصولات خود را لغو نموده اند و قول داده بودند آن را به صورت مجازی برگزار نمایند. اپل هنوز برگزاری همایش سالانه خود به نام همایش دنیای پدیدآوران را اعلام ننموده است، اما بسیاری انتظار دارند همایش این شرکت هم لغو گردد یا به تعویق افتد.

این شرکت ها می گویند این همایش ها را به صورت مجازی برگزار خواهند تا شرکت نمایندگان و خبرنگاران درخانه خودشان و به وسیله اینترنت تماشا نمایند. همایش ساخته های مایکروسافت قرار بود از 19 تا 21 مه در سیاتل برگزار گردد و در آن مانند همواره روزآوری های نرم افزار ویندوز و همچنین سخت افزار های رایانه ای جدید را معرفی نمایند.

مایکروسافت با انتشار بیانیه ای اظهار داشت از توصیه های بهداشت و ایمنی پیروی نموده است تا به جلوگیری از شیوع بیش تر ویروس کووید 19 یاری کند. سخنگوی مایکروسافت گفت: ایمنی جامعه ما در صدر اولویت ها واقع شده است. در راستا توصیه های ایمنی بهداشتی ایالت واشنگتن، همایش سالانه ساخته های مایکروسافت را که ویژه پدیدآوران است به صورت مجازی برگزار می کنیم تا نیازی به حضور افراد نباشد.

می خواهیم گروه پدیدآوران را در این همایش مجازی جدید دور هم جمع کنیم تا از هم بیاموزند، با هم ارتباط داشته باشند و با هم برنامه نویسی نمایند. جزییات بیش تر را به زودی اعلام می کنیم

پیش از اعلام مایکروسافت نیز در خبر ها آمده بود که گردهمایی سالانه بازی های ویدیویی موسوم به ای 3 نیز لغو شده است که قرار بود در ماه ژوئن با حضور بیش از 100 هزار مهمان در لس آنجلس برگزار گردد. قرار بود مایکروسافت در این همایش بازی های ویدیویی مجموعه جدید بازی های ایکس باکس خانواده ایکس را معرفی کند.

گوگل و فیسبوک نیز همایش های پدیدآوران خود را لغو نموده اند که قرار بود در ماه مه برگزار گردد و اکنون انتظار می رود به صورت مجازی برگزار گردد.

در روز پنج شنبه توییتر نیز تایید کرد که دورکاری تمام کارکنان خود در سراسر دنیا را در راستای کوشش بیش تر برای مهار کردن گسترش ویروس کرونا اجباری نموده است.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 976

به "لغو عظیم ترین همایش سالانه مایکروسافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو عظیم ترین همایش سالانه مایکروسافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید