11 پژوهشگر برتر بخش کشاورزی تجلیل می شوند

به گزارش مجله آزات وب، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی گفت:در هفته پژوهش و فناوری، 11 پژوهشگر و محقق برتر بخش کشاورزی تجلیل و 6 دستاورد تازه تحقیقاتی معرفی و رونمایی می گردد.

11 پژوهشگر برتر بخش کشاورزی تجلیل می شوند

به گزارش سرویس مالی خبرنگاران، ارژنگ جوادی گفت: امروز در مراسم شروع به کار هفته پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی چهار پژوهشگر برتر یافته محور، دو پژوهشگر فناورمحور، یک پژوهشگر مرز علم، دو محقق مروج برتر، یک محقق از ایستگاه های برتر تحقیقاتی و یک نفر از مرکز رشد برتر تجلیل خواهند شد.

جوادی اضافه کرد: در این مراسم بعلاوه 6 دستاورد تحقیقاتی تازه و برتر در حوزه های زراعی، باغی، واگذاری فناوری، صنایع غذایی و شیلات که تا انتهای سال 99 به نتیجه رسیده اند، معرفی و رونمایی می گردد.

وی گفت: از 28 دستاورد تحقیقاتی که برای هفته پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی از موسسه های تحقیقاتی کشاورزی و دانشگاه های کشور ارسال شده، پس از آنالیز، در دور نهایی 6 دستاورد برتر به وسیله گروهی متشکل از ذی نفعان و بخش های اجرایی، بخش خصوصی، کشاورزان نمونه و اتحادیه های حوزه کشاورزی، داوری و انتخاب شده اند.

معاون پژوهشی و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با بیان این که برگزاری این مراسم در امسال از دایره وزارت جهاد کشاورزی به سطح ملی توسعه یافته است، توضیح داد: امسال علاوه بر دستاوردهای برتر محققان، پژوهشگران و متخصصان بخش کشاورزی، دستاوردهای برتر محققان حوزه های علمی و پژوهشی دانشگاه های کشاورزی و سایر نهادهای حوزه کشاورزی در رقابت ها شرکت نموده و انتخاب شده اند.

وی اضافه کرد: مراسم هفته پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی به علت تعداد محققان و پژوهشگران این بخش هر سال به وسیله سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج به طور شایسته برگزار می گردد.

کدM-ch2531

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2046

به "11 پژوهشگر برتر بخش کشاورزی تجلیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 پژوهشگر برتر بخش کشاورزی تجلیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید