اتمام حجت با گزینه جواد نکونام ، گلر استقلال بازیکن فیکس من در تیم ملی است

به گزارش مجله آزات وب، سرمربی تیم فوتبال امید گفت که یک ماه سخت پیش روی آنها و باشگاه ها واقع شده است و باید با تعامل کار را پیش ببرند.

اتمام حجت با گزینه جواد نکونام ، گلر استقلال بازیکن فیکس من در تیم ملی است

به گزارش خبرنگاران رضا عنایتی بعد از خاتمه بازی پیکان و گل گهر سیرجان در هفته دوم لیگ برتر، گفت: از تیم هایی که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند به هیچ وجه نمی توانیم بازیکن بگیریم و شرایط خیلی سختی است. سعی کردیم از تمام ظرفیت استفاده کنیم. امیدواریم باشگاه ها همکاری نمایند تا این اتفاق بیفتد. یک ماه سخت را ما، باشگاه ها و تیم داریم. امیدواریم تعامل داشته باشیم تا یک اتفاق خوب بیفتد.

وی درباره اعلام فهرست تیم فوتبال امید ایران گفت: یک میزان صبر کنید تا فهرست، نهایی گردد.

سرمربی تیم امید در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای تعامل با مربیان باشگاه ها برای برخورداری از بازیکنان امید انجام داده است، گفت: جلسات متعددی در سازمان لیگ داشتیم. صحبت هایی با باشگاه ها صورت گرفته و فدراسیون در همه برنامه ها این صحبت را تکرار نموده است. این مسئله در گذشته هم به تیم امید خیلی ضربه زده است. یک ماه سخت داریم و باید باشگاه ها همکاری نمایند تا با تمام نیرو به مسابقات برویم.

عنایتی درباره بدون تیم ماندن برخی بازیکنان تیم امید مانند یاسین سلمانی مطرح کرد: یاسین سلمانی بدون تیم نمانده، هنوز تیمش را انتخاب ننموده اما ما هم او را رها نکردیم و زیر نظر مربی بدنساز ما کار نموده و در کمپ تیم ملی با مربی ما کار می نماید. به او گفته ایم هر چه سریعتر تیم جدیدش را انتخاب کند، چرا که به ما و خودش آسیب می زند.

وی درباره آخرین شرایط محمدرضا خالدآبادی گفت: خالدآبادی بازیکن فیکس و در فهرست ما است و روی او حساب ویژه ای باز می کنیم. سرمربی تیم امید در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به کیفیت چمن کمپ تیم های ملی تمرینات تیم امید را به مشهد منتقل می نماید، گفت:

به مشهد نمی رویم اما تا 3 یا 4 روز، قبل از پرواز به ازبکستان کوشش می کنیم زمین مناسبی داشته باشیم. من دیروز به تهران رسیدم و هنوز نتوانسته ام شرایط چمن کمپ تیم ملی را آنالیز کنم اما سعی می کنیم زمین چمن مناسبی را برای تیم پیدا کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2402

به "اتمام حجت با گزینه جواد نکونام ، گلر استقلال بازیکن فیکس من در تیم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام حجت با گزینه جواد نکونام ، گلر استقلال بازیکن فیکس من در تیم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید