امارات: از حاکمیت مراکش بر صحرای غربی حمایت می کنیم

به گزارش مجله آزات وب، وزیر امور خارجه امارات بر موضع ثابت کشورش در کمک به مراکش در مسائل خود در محافل بین المللی و منطقه ای و حمایت از حاکمیت رباط بر صحرای غربی تاکید کرد.

امارات: از حاکمیت مراکش بر صحرای غربی حمایت می کنیم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات در جریان مشارکت خود در ویدیو کنفرانس وزرایی که توسط مراکش و آمریکا سازماندهی شده بود، خاطرنشان کرد: من می خواهم بر موضع ثابت امارات در حمایت از مراکش در حل و فصل مسائل خود در محافل بین المللی و منطقه ای و در رأس آن مسأله صحرای غربی تاکید کنم و امارات همچنین بر حمایت تمام قد خود از حاکمیت مراکش بر صحرای غربی و نیز تمامی اقدامات اتخاذ شده برای دفاع از امنیت اراضی و شهروندان خود مجدداً تاکید می کند.

وی در ادامه افزود، امارات از طرح خودمختاری مراکش بر این منطقه حمایت می کند.

وزیر امور خارجه امارات همچنین بر اهمیت تداوم هماهنگی موجود در محافل بین المللی و منطقه ای و در زمینه روابط دوجانبه که صلح، ثبات و شکوفایی را در تمامی منطقه محقق کند، تاکید کرد.

ریاست این کنفرانس را ناصر بوریطه، وزیر امور خارجه مراکش برعهده داشت و دیوید شنکر، معاون وزیر امور خارجه آمریکا و شماری از وزرای خارجه و مسئولان برجسته در تعدادی از کشورها در آن شرکت داشتند.

آمریکا در دسامبر گذشته حاکمیت مراکش بر منطقه صحرا را به رسمیت شناخت. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1557

به "امارات: از حاکمیت مراکش بر صحرای غربی حمایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امارات: از حاکمیت مراکش بر صحرای غربی حمایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید