اگر یونان به قول های خود پایبند نباشد، یاری اقتصادی بیشتری دریافت نمی کند

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران: وزیر دارایی آلمان هشدار داد که اگر یونان به قول های خود پایبند نباشد، یاری اقتصادی بیشتری دریافت نخواهد کرد.

اگر یونان به قول های خود پایبند نباشد، یاری اقتصادی بیشتری دریافت نمی کند

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز ، ولفگانگ شویبله وزیر دارایی آلمان تاکید نمود که وی مطمئن است که دولت آتن قادر است تا شرایط مربوط به بسته نجات مالی و مالی را به طور کامل اجرا کند. وی در عین حال هشدار داد که اگر یونان به قول های خود پایبند نباشد، یاری مالی بیشتری دریافت نخواهد نمود.

شویبله امروز یکشنبه در مصاحبه با روزنامه آلمانی بیلد ام سونتاگ، گفت: دولت جدید یونان، دارای مشروعیت زیادی از سوی مردم است. من مطمئن هستم که دولت یونان تدابیر لازم را اجرا خواهد نمود، نهاد مالیاتی موثرتری را ایجاد خواهد نمود و در نهایت به همه تعهدات عمل می نماید.

وزیر دارایی آلمان در ادامه اضافه نمود: باید به دولت جدید یونان فرصت داده گردد ولی آتن نیز باید به شرایط معین شده از سوی وزرای دارایی منطقه یورو، پایبند باشد. وزرای دارایی منطقه یورو اخیرا با تمدید 4 ماهه برنامه نجات مالی یونان موافقت نموده اند.

شویبله گفت: ما در یورو گروپ به یک توافق روشن دست یافتیم. آقای تسیپراس قولی داده است. اگر یونان به قول خود پایبند نباشد، یاری مالی بیشتری در کار نخواهد بود. خروج یونان از منطقه یورو، دستاورد مطلوب نخواهد بود و هیچ کس بسته نجات مالی را بر یونان تحمیل ننموده است، بنابر این توپ اکنون در زمین یونان است.

شویبله گفت: این مساله کاملا روشن است که اگر یونان به بسته نجات مالی دیگری احتیاج داشته باشد، این مساله تنها زمانی امکان پذیر خواهد بود که بسته دوم به طور کامل اجرا شده باشد.

آلکسیس تسیپراس روز آدینه در سخنانی احتیاج یونان به یک بسته نجات مالی دیگر را رد نموده بود.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 385

به "اگر یونان به قول های خود پایبند نباشد، یاری اقتصادی بیشتری دریافت نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر یونان به قول های خود پایبند نباشد، یاری اقتصادی بیشتری دریافت نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید