بازدید نماینده سیستان از نمایشگاه دستاوردها و ظرفیت های جهاد دانشگاهی

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان محمد سرگزی نماینده مردم سیستان در مجلس و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با استقبال رییس جهاد دانشگاهی کشور و معاونین ایشان از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی بازدید کرد.

بازدید نماینده سیستان از نمایشگاه دستاوردها و ظرفیت های جهاد دانشگاهی

به گزارش خبرنگاران- محمد سرگزی در این بازدید از ظرفیت های مختلف جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی، کشاورزی و صنعت و بعلاوه بخش های فرهنگی و آموزشی تماشا نمود.

دکتر حمید رضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی کشور ضمن قدر دانی از حضور ایشان بر آمادگی جهاد دانشگاهی برای انتقال دانش فنی این نهاد علمی به استان سیستان و بلوچستان تاکید نمود.

رییس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان نیز با تقدیر از فعالیت های فناورانه جهاد دانشگاهی گفت: این نمایشگاه به خوبی باور و اعتقاد ما می توانیم را به نمایش گذاشته و جهاد دانشگاهی توانسته است به خوبی در مرز علم و فناوری حرکت نموده و راستا تبدیل دانش به محصول را با افتخارآفرینی طی نماید.

وی با تاکید بر ظرفیت های بزرگ جهاد دانشگاهی خصوصا در بحث خوداتکایی حوزه فناوری ابراز امیدواری کرد ظرفیت های بزرگ و بی نظیر جهاد دانشگاهی برای توسعه کشور به کار گرفته شود.

سرگزی بیان نمود: توقع ما از مجموعه جهاد دانشگاهی حضور موثر در استان سیستان و بلوچستان است تا بتوان با تکیه بر دانش و تخصص این نهاد علمی شاخص های منفی و تاسف برانگیز این استان را که حاصل انباشت سال ها بی توجهی به این استان مهم مرزی ست، تغییر داده و زمینه توسعه استان فراهم شود.

وی پژوهشگاه رویان را یکی از افتخارات بزرگ علمی کشور دانست و بر استقرار نمایندگی این پژوهشگاه در استان سیستان و بلوچستان تاکید نمود.

سرگزی ابراز امیدواری کرد در تنظیم برنامه توسعه هفتم که از اوایل سال آینده در مجلس شورای اسلامی شروع خواهد شد نگاه ویژه ای به جهاد دانشگاهی و مراکز علمی کشور شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2067

به "بازدید نماینده سیستان از نمایشگاه دستاوردها و ظرفیت های جهاد دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید نماینده سیستان از نمایشگاه دستاوردها و ظرفیت های جهاد دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید