خبرنگاران ایجاد 6 سرای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی هدفگذاری شد

به گزارش مجله آزات وب، اراک - خبرنگاران - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: ایجاد 6 سرای نوآوری در زمینه پسماند، سلامت کار، فناوری نساجی، پتروشیمی و نفت، فرهنگ و هنر و گیاهان دارویی در این دانشگاه هدفگذاری شده است.

خبرنگاران ایجاد 6 سرای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی هدفگذاری شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

حسین کلانتریخلیل آباد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: در مرحله نخست، 60 میلیارد ریال اعتبار برای آماده سازی این سراها و ایجاد دفاتر آنها در نظر گرفته شده که تا به امروز 30 میلیارد ریال آن تخصیص یافته و 30 میلیارد ریال دیگر هم به زودی اختصاص پیدا می نماید.

وی ادامه داد: فهرست این سراها برای تایید به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال شده که تا به امروز 2 سرای نوآوری نساجی و سلامت کار تایید شده اند که تا شهریورماه سال جاری در ساختمان امام خمینی (ره) دانشکده قنات اراک راه اندازی می گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: ایجاد سراهای هدفگذاری شده در این دانشگاه، نقش موثری در یاری به توسعه استان در بخش های مختلف دارد و همه کوشش ها در این راستا به کار گرفته شده است.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیتهای مختلفی برای حل بسیاری از چالش ها و مسائل جامعه برخوردار است و بر اساس ظرفیت های این دانشگاه، ایجاد سه دانشکده جدید کارآفرینی، هنر و معماری و مطالعات جوانان، فرهنگ و زنان تعریف شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در سال 1363 راه اندازی شد و فعالیت رسمی علمی خود را از مهر سال1364 با پذیرش 600 دانشجو به وسیله آزمون سراسری در 10 رشته شروع کرد و هم اکنون این دانشگاه به عنوان عظیم ترین دانشگاه غرب کشور در هفت معاونت و با چهار مرکز آموزشی وابسته در مهاجران، شازند، آستانه و خنداب فعالیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1158

به "خبرنگاران ایجاد 6 سرای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی هدفگذاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایجاد 6 سرای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی هدفگذاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید