بازی نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال معطل نامه استانداری تهران!

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران، در یکی از دیدارهای نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال و از ساعت 16 امروز دوشنبه، تیم ستارگان ورامین میزبان تیم مس سونگون است.

بازی نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال معطل نامه استانداری تهران!

طبق مصوبه شورای تامین شهرستان ورامین که روز گذشته منتشر شد، برگزاری هرگونه فعالیت ورزشی در این شهر ممنوع است. با همین مصوبه بود که دیروز بازی شهرداری ورامین با سایپا در لیگ برتر والیبال لغو شد.

اوضاع اما برای فوتسال تا حدی عجیب و متفاوت به نظر می رسد. در جلسه شب گذشته بازی دو تیم مس و ستارگان، شورای تامین شهرستان یکبار دیگر مخالفتش را با برگزاری این مسابقه - حتی بدون تماشاگر- مطرح نمود.

با وجود این، مسئولان تیم مس و ستارگان که اصرار به برگزاری مسابقه و عدم تغییر تاریخ بازی داشتند، رایزنی هایی را با فدراسیون فوتبال انجام دادند تا هر طور شده این مسابقه امروز دوشنبه برگزار شود. فرمانداری ورامین هم بعد از مذاکرات متعدد، اعلام کرده به شرط لغو مصوبه شورای تامین از سوی استانداری تهران، حاضر به برگزاری مسابقه می شود.

در حالی که حدود یک ساعت دیگر تا شروع مسابقه باقی مانده است، مسئولان تیم مس و ستارگان در انتظار نامه استانداری تهران و لغو مصوبه شورای تامین هستند. به نظر می رسد با ارسال این نامه و صدور مجوز لازم، بازی امروز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 920

به "بازی نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال معطل نامه استانداری تهران!" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازی نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال معطل نامه استانداری تهران!" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال معطل نامه استانداری تهران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید