تورنمنت سخت کنکور دکتری 99 به انتها رسید ، امکان مشاهده فیلم های برگزاری آزمون از فردا در سایت سنجش

به گزارش مجله آزات وب، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور کنکور دکتری 99 دقایقی قبل با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به سرانجام رسید.

تورنمنت سخت کنکور دکتری 99 به انتها رسید ، امکان مشاهده فیلم های برگزاری آزمون از فردا در سایت سنجش

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون ورودی دکتری تخصصی سال 99 که از ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه نهم مردادماه در 60 شهرستان و 143 حوزه امتحانی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آغاز شده بود لحظاتی قبل در سلامت کامل از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی به سرانجام رسید.

خدایی بیان نمود: در برخی حوزه ها تعدادی جزیی از داوطلبان مشکوک به کرونا بودند که حوزه آن ها از سایر داوطلبان مجزا شد، اما جمع بندی این آزمون، مثبت بود.

وی با بیان اینکه گزارش خاصی از حوزه های برگزاری آزمون اعلام نشده است، افزود: دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در طول برگزاری این آزمون، برای رعایت پروتکل های بهداشتی ابتکارات و خلاقیت های زیادی به کار بردند که نسبت به آن ها احساس دِین می کنم.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور برای نخستین بار از دانشگاه ها و مراکز برگزاری کنکور دکتری خواست تا فیلم ها و عکس هایی را از فرایند این آزمون برای فعال کردن بخش چند رسانه ای سایت سازمان سنجش ارسال کنند. این موضوع، مقدمه ای برای ارسال فیلم و عکس از سایر کنکور های 99 خواهد شد.

به گفته وی، از فردا جمعه 10 مردادماه این فیلم ها در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1260

به "تورنمنت سخت کنکور دکتری 99 به انتها رسید ، امکان مشاهده فیلم های برگزاری آزمون از فردا در سایت سنجش" امتیاز دهید

1 کاربر به "تورنمنت سخت کنکور دکتری 99 به انتها رسید ، امکان مشاهده فیلم های برگزاری آزمون از فردا در سایت سنجش" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورنمنت سخت کنکور دکتری 99 به انتها رسید ، امکان مشاهده فیلم های برگزاری آزمون از فردا در سایت سنجش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید