جانشین مدرن و مقرون به صرفه قیمت ژاپنی، هندی برای پراید و پژو 206! (تور هند)

به گزارش مجله آزات وب، سوزوکی دیزایر 2022 به عنوان یک سدان شهری کوچک و پرفروش در بازار های جهانی می تواند به جایگزین مناسبی برای پراید تبدیل گردد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

جانشین مدرن و مقرون به صرفه قیمت ژاپنی، هندی برای پراید و پژو 206! (تور هند)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

تحریم صنعت خودرو و ممنوعیت واردات باعث شد تا قیمت ها در بازار به مقدار چشمگیری افزایش پیدا کند. به همین خاطر اخیرا قیمت بازار پراید به عنوان مقرون به صرفه ترین خودروی بازار ایران به بیش از 200 میلیون تومان رسیده که از وضع نابسامان صنعت خودرو کشورمان حکایت دارد.

افزایش قیمت این خودرو بی کیفیت داخلی آن هم به بیش از 200 میلیون تومان بسیار منطقی و غیر قابل قبول است؛ چرا که با همین بودجه می توان در بازار های حاشیه خلیج فارس به سراغ خودرو های باکیفیت تر و به روزتر رفت.

سوزوکی دیزایر 2022 به عنوان یک سدان کوچک شهری ویژه بازار های نوظهور آفریقا، آسیای شرقی و خاورمیانه طراحی شده و طی سال 2021 توانست آمار فروش بیش از یک میلیون دستگاه را به ثبت برساند که از پیروزیت این خودرو حکایت دارد. در گذشته شاهد حضور چند محصول از برند سوزوکی در بازار ایران بودیم و بسیاری با خودرو های ویتارا و کیزاشی این خودروساز ژاپنی آشنایی دارند. از این رو کیفیت این محصولات برای مشتریان ایرانی به اثبات رسیده و به همین علت می توانند ادعای سوزوکی مبنی بر این که کیفیت مونتاژ این سدان کوچک شهری همچون خودرو های گران قیمت است را تایید نمایند.

هرچند سوزوکی دیزایر خودروی آنچنان جذابی به نظر نمی رسد، اما اجزای مختلف بدنه آن به خوبی طراحی شدند و از هماهنگی مناسبی بهره می برند. بعلاوه این خودرو در بخش طراحی داخلی نیز در سطح مناسبی قرار داشته و برای بسیاری از مشتریان راضی نماینده خواهد بود.

تجهیزات ایمنی

سوزوکی دیزایر در بخش تجهیزات ایمنی علاوه بر پراید نسبت به بسیاری از محصولات خودرو های داخلی نیز در وضع بهتری واقع شده است. این خودرو از تجهیزات ایمنی مهمی نظیر کنترل کروز هوشمند، صندلی های ISOFIX، سیستم EBD، ترمز ABS و دو کیسه هوای ایمنی بهره می برد. ضمن این که این سدان ژانی پیروز شد از موسسه سنجش ایمنی خودرو های اروپا NCAP سه ستاره ایمنی را دریافت کند.

مشخصات فنی

سوزوکی دیزایر 2022 از یک پیشرانه 2.1 لیتری بهره می برد که می تواند قدرتی برابر با 90 اسب بخار را به فراوری برساند. این سدان ژاپنی ظرف مدت 12.6 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می نماید. برای مقایسه می توان گفت خودرویی مانند دنا در حالت استاندارد می تواند ظرف مدت 13.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

قیمت

هند به عنوان مهم ترین بازار سوزوکی دیزایر 2022 محسوب می گردد و مشتریان هندی می توانند این خودرو را با مبلغ 540 هزار روپیه (حدود 205 میلیون تومان) خریداری نمایند. بعلاوه این خودرو در بازار امارات با مبلغ 33 هزار درهم (حدود 250 میلیون تومان) و بازپرداخت سه ساله به فروش می رسد. با وجود این که نباید سوزوکی دیزایر و پراید را با یکدیگر مقایسه کرد، اما در این مقاله به این موضوع اشاره کردیم که با مبلغ خرید پراید می توان محصولاتی به مراتب باکیفیت تر و ایمن تر را خریداری کرد.

منبع: گجت نیوز

منبع: فرارو
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2260

به "جانشین مدرن و مقرون به صرفه قیمت ژاپنی، هندی برای پراید و پژو 206! (تور هند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین مدرن و مقرون به صرفه قیمت ژاپنی، هندی برای پراید و پژو 206! (تور هند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید