حضور متراکم و ترددهای فراوان تر در تهران نگران کننده است

به گزارش مجله آزات وب، رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران با بیان اینکه آمار جدید دارای شیب ملایم رو به افزایش است گفت: با حضور متراکم در شهر و ترددهای فراوان تر مسئله نگران کننده تر هم خواهد شد.

حضور متراکم و ترددهای فراوان تر در تهران نگران کننده است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد مراجعین امروز به بخش های درمانی 6 هزار و 390 نفر بوده که عدد قابل توجهی است و از این جمع حدود 312 نفر احتیاج به بستری بیمارستانی در بخش های عمومی و 81 بیمار هم در بخش های ویژه بیمارستان های تهران بستری شدند که مشاهده می کنیم آمار نگران کننده شده است.

وی با بیان اینکه آمار جدید دارای شیب ملایم رو به افزایش است گفت: با حضور متراکم در شهر و ترددهای فراوان تر مسئله نگران کننده تر هم خواهد شد.

زالی بیان داشت: مهم ترین نکته ترددهای غیرضروری است و نباید این باور در مردم شکل بگیرد که کرونا کنترل شده است بلکه هم اکنون در شرایط خاموشی و طغیان بیماری قرار داریم.

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران عنوان داشت: آمارها حاکی از عدم کنترل قطعی است و در چنین شرایطی هرگونه بازگشت شتاب زده و عجولانه در اجتماع منجر به تشدید مراجعات بیمارستانی و تشدید مرگ ومیر و موارد بدحال می گردد.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1088

به "حضور متراکم و ترددهای فراوان تر در تهران نگران کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور متراکم و ترددهای فراوان تر در تهران نگران کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید