خانه بهداشت سه روستای برزک کاشان افتتاح شد

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم کوچکی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح خانه های بهداشت روستاهای برزک کاشاناظهار داشت: زیربنای هر خانه بهداشت 193 متر مربع بوده که در سه روستای ورکان، ویدوج و پنداس از توابع شهر برزک کاشان به بهره برداری می رسد.

خانه بهداشت سه روستای برزک کاشان افتتاح شد

وی با بیان اینکه هزینه ساخت این خانه های بهداشت از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی تامین شده است، اضافه نمود: در مجموع برای این سه خانه بهداشت 700 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و در ساخت خانه بهداشت روستای ورکان بنیاد برکت نیز مشارکت داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به جامعه هدف خانه های بهداشت گفت: مادران باردار، نوزادان، دانش آموزان، میانسالان، سالمندان جامعه هدف این خانه های بهداشت بوده و خدمات دارویی، پرستاری، مبارزه با بیماری ها، بهداشت محیط و حرفه ای از جمله اقدامات بهداشتی و درمانی این مراکز است.

کوچکی ضمن اشاره به مشارکت بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺳﺘﺎد اﺟﺮایی ﻓﺮﻣﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم(ره) تاسیس شد تا وضعیت اجتماعی و اقتصادی مناطق محروم کشور را متحول کند و در زمینه های آموزشی، بهداشتی، برق رسانی، آب رسانی، مخابراتی، فرهنگی و مذهبی، مسکن، ورزشی، انتظامی، جاده ای، آبخیزداری، دامپروری، تامین سوخت و طرح های هادی روستایی ارائه خدمات دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 132

به "خانه بهداشت سه روستای برزک کاشان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه بهداشت سه روستای برزک کاشان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید