خدمات فنی و مهندسی فصل مشترک روابط استان فارس و عمان است

به گزارش مجله آزات وب، رئیس اتاق بازرگانی شیراز گفت: خدمات فنی و مهندسی و صادرات مصالح ساختمانی فصل مشترک روابط تجاری استان فارس با عمان است.

خدمات فنی و مهندسی فصل مشترک روابط استان فارس و عمان است

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از شیراز، فریدون فرقانی در نشست با هیئت تجاری عمان خدمات فنی و مهندسی، صادرات مصالح ساختمانی، نفت و گاز و محصولات کشاورزی را فصل مشترک روابط تجاری استان فارس با عمان مطرح نمود و گفت: نزدیکی این استان با کشور عمان و داشتن خط هوایی مستقیم از شیراز به عمان بستر گسترش روابط را با کشور عمان فراهم نموده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت های منطقه مالی شیراز به طور قطع برای هیئت تجاری عمان جذاب است اضافه نمود: داحدهای مستقر در این منطقه برای کالای صادراتی از معافیت مالیاتی برخوردار هستند و این خود انگیزه ای برای افزایش حجم صادرات است.

رئیس اتاق بازرگانی شیراز با اشاره به وجود 7 کارخانه بزرگ سیمان در استان فارس اعلام کرد: هرچند در حال حاضر نیز سیمان این کارخانه ها به عمان صادر می گردد اما ما به دنبال تسریع و افزایش حجم صادرات سمیان به این کشور هستیم.

وی با تاکید بر اینکه رابطه تجاری استان فارس و عمان یک رابطه برد برد خواهد بود مطرح نمود: در زمان تحریم کشور عمان رابطه تجاری خود را با ایران قطع نکرد به همین دلیل روابط جدید ما براساس همان سوابق قبلی پایه ریزی می گردد و رابطه صمیمانه و بردارانه ملت عمان در یاد ما می ماند.

فرقانی با تاکید بر اینکه مصمم به استمرار و قوت روابط تجاری با کشور عمان هستیم توضیح داد: استان فارس باید از واردات 34 میلیارد دلاری عمان سهم قابل قبولی کسب کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 503

به "خدمات فنی و مهندسی فصل مشترک روابط استان فارس و عمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات فنی و مهندسی فصل مشترک روابط استان فارس و عمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید