دانش بنیان ها سامانه ای برای مدیریت محتوای سایت طراحی کردند

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، سید علی امیر احمدی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: با توجه به اهمیت حوزه اینترنت اشیا در حال حاضر بیشتر در این زمینه فعال هستیم. یکی از محصولات دانش بنیان شرکت برای مدیریت محتوای وب کاربرد دارد. سیستم مدیریت محتوا موتوری است در پشت سایت شما که فرآیند ایجاد، مدیریت و نمایش محتوا را برای شما آسان می نماید.

دانش بنیان ها سامانه ای برای مدیریت محتوای سایت طراحی کردند

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت قیمت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی ضمن برشماری بعضی مزایای این نوع از فناوری، ادامه داد: در واقع این یک برنامه است که به طور کامل از ایجاد، مدیریت و بروزرسانی یک وب سایت پشتیبانی می نماید و تمام ابزارهای مورد احتیاج برای مدیریت یک سایت را دارا است. محصول ساخت این شرکت خیلی امن است زیرا بر خلاف cms های متن باز ورد پرس، خیلی برای هکرها آشنا نیست، بنابراین برای ادارات و نهادهای دولتی کاربرد بیشتری دارد.

امیر احمدی ضمن شرح فعالیت های دانش بنیان انجام گرفته در این مجموعه، اضافه نمود: فراوری محصولاتی مانند سنسور آسانسور، یکی دیگر از فعالیت های شرکت است. این سنسورها برای ایمنی این وسیله به کار گرفته می گردد. همچنین در این شرکت، محصولاتی مانند سنسور پایش ساختمان و نقشه برداری نیز فراوری می گردد. این سنسورها لرزش های بسیار خفیف ساختمان را گزارش می دهند.

این فعال دانش بنیان، گفت: علی رغم تمام مزیت های استفاده از فناوری اینترنت اشیا در کشور، به دلیل کاهش قدرت خرید، مصرف نماینده تا مجبور نباشد، محصولات این عرصه را در اولویت خرید قرار نمی دهد. بنابراین حمایت، نهادهای اجرایی از این فناوری، می تواند باعث حفظ و رشد آن در کشور گردد.

وی همچنین اعلام کرد: اگر قوانینی وجود داشته باشد که مثلاً نهادها و ساختمان های عظیم یا فروشگاه های زنجیره ای از محصولات اینترنت اشیا استفاده نمایند، باعث می گردد تا شرکت های دانش بنیان فعال در این عرصه به حیات خود ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 خرداد 1400 بروزرسانی: 17 خرداد 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1761

به "دانش بنیان ها سامانه ای برای مدیریت محتوای سایت طراحی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش بنیان ها سامانه ای برای مدیریت محتوای سایت طراحی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید