زیدان: اصلا نگران رویارویی با والنسیا و بارسا نیستم

به گزارش مجله آزات وب، زین الدین زیدان پس از فزونی 1-3 رئال بر بروژ، تیمش را در بهترین شرایط به مصاف والنسیا و بارسا خواهد فرستاد.

زیدان: اصلا نگران رویارویی با والنسیا و بارسا نیستم

از عینک ریبن سبز دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئال مادرید که پیش از این صعودش به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مسجل شده بود، امشب در دیداری تشریفاتی توانست 1-3 در زمین بروژ پیروز گردد و انتقام تساوی خانگی 2-2 دور رفت را بگیرد. رودریگو، وینیسیوس و مودریچ زنندگان گل رئال بودند.

نکته قابل توجه، حضور دوباره کاسیمیرو در ترکیب ثابت بود. او در 21 بازی فصل رئال همیشه در ترکیب اصلی قرار داشته و تنها در دو بازی تعویض شده است. در آستانه دو بازی حساس مقابل والنسیا و بارسا به نظر می رسید که زیدان به هافبک برزیلی خود استراحت بدهد، ولی اینگونه نشد.

زیدان در نشست خبری پس از بازی و در پاسخ به سوالی در خصوص کاسیمیرو گفت: بله، او امشب بازی کرد و تمام. ببینیم بازی بعد شرایط چگونه خواهد بود. نمی خواهم به این موضوع بیش از این بپردازم.

پیروزی بر بروژ: در نیمه اول به خاطر پرس خوب بروژ دچار مشکل شدیم و 10-15 دقیقه سخت را داشتیم تا اینکه تیم خودش را در زمین پیدا کرد. در نیمه دوم سرعت جا به جایی توپ میان بازیکنان بیشتر شد و از موقعیت های مان نیز بهتر استفاده کردیم. در مجموع شایسته کسب این پیروزی بودیم.

گلزنی وینسیوس: به خاطر وینیسیوس و نیز رودریگو و مودریچ که امشب گلزنی کردند، خوشحالم. باید به همین فرایند ادامه داد چرا که در دوران خوبی قرار داریم. هر سه این ها کیفیت بالایی دارند و در بهترین فرم هستند. امیدوارم همینطور ادامه دهند.

دو بازی سخت برابر والنسیا و بارسا: اصلا نگران رویارویی با این دو تیم نیستم و هر دو بازی در شرایط مطلوبی رسیده ایم. بازی های خوب و سختی پیش رو داریم، ولی تیم را در شرایط مطلوبی می بینم. الان باید استراحت کنیم و این پیروزی را جشن بگیریم. سپس به والنسیا فکر خواهیم کرد.

قرعه یک هشتم: کاری نمی توان انجام داد. ببینیم به چه تیمی برخورد خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 712

به "زیدان: اصلا نگران رویارویی با والنسیا و بارسا نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: اصلا نگران رویارویی با والنسیا و بارسا نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید