سامانه برخط و یکپارچه بودجه دانشگاه آزاد رونمایی شد

به گزارش مجله آزات وب، سامانه برخط و یکپارچه بودجه در جلسه آنالیز بودجه سال آینده دانشگاه آزاد رونمایی شد، براین اساس مواردی، چون افزایش ضریب تاب آوری واحد ها و ایجاد پایداری مالی مورد تاکید قرار گرفتند.

سامانه برخط و یکپارچه بودجه دانشگاه آزاد رونمایی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، جلسات آنالیز بودجه استان های دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور معاونان و مدیران سازمان مرکزی برگزار گردید.

در این جلسات که در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید، رؤسای مراکز استان های دانشگاه آزاد اسلامی که به صورت مجازی و به وسیله ویدئوکنفرانس در این جلسات حضور داشتند، دیدگاه ها، نظرات و سوالات خود را بیان کردند و طهرانچی به موضوعات مطرح شده پاسخ و رهنمود های لازم را ارائه داد.

در ابتدای جلسه، سامانه برخط و یکپارچه بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در قالب داشبورد مدیریتی توسط طهرانچی رونمایی شد. این سامانه در راستای آماده سازی زیرساخت دانشگاه هوشمند، پیشتاز و انعطاف پذیر در مواجهه با شرایط جدید و با حفظ قدرت یکپارچگی در سطح کلان دانشگاه و تنوع رفتاری در سطح خرد، طراحی و عملیاتی شده است.

در ادامه، گزارشی از شرایط کلی فرایند حرکتی و عملکردی استان ها طی دوره مالی امسال (یکم شهریور 1398 تا 31 مرداد 1399) در سطح شاخص های کلان بودجه ای و هزینه های پرسنلی، پشتیبانی و بخشی استان ها، توسط دکتر امینی سرپرست دفتر برنامه و بودجه دانشگاه ارائه شد.

همچنین فرایند شرایط عملکرد مالی و بودجه ای در امسال و پیش بینی بودجه سال مالی آینده دانشگاه (از یکم شهریور 1399 تا 31 مرداد 1400) با تأکید بر سیاست مالی کلان دانشگاه و افزایش ضریب تاب آوری واحد ها آنالیز شد و موضوعاتی از قبیل ایجاد پایداری مالی در دانشگاه با استفاده از مدل های متنوع درآمدی، حرکت در راستای ارتقای شرایط مالی واحد ها و استان ها در جهت ارتقای شرایط معیشتی کارکنان و اعضای هیات علمی، افزایش سهم واحد های دانشگاه از تقاضای آموزش عالی در حوزه های پزشکی و غیرپزشکی در منطقه محل استقرار، ارتقای بهره وری منابع دانشگاه در راستای اثربخشی و کارآمدی بیشتر، ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و غیرآموزشی با توجه به پتانسیل های موجود دانشگاه، تاکید بر آموزش ترکیبی به صورت حضوری و مجازی براساس شرایط پیش آمده ناشی از تداوم گسترش ویروس کرونا و فعال سازی ظرفیت های بزرگ دانشگاه اعم از منابع انسانی و دارایی های منقول و غیرمنقول توسط رئیس دانشگاه مورد تاکید نهاده شد.

در خاتمه جلسه، مقرر شد استان ها آخرین اصلاحات و تغییرات مورد نظر را طی روز های آینده لحاظ نموده و مقدمات برگزاری جلسات هیأت امنای استانی به منظور آنالیز بودجه پیشنهادی و تصویب آن را با هماهنگی اداره کل امور هیات امنای شورا ها و هماهنگی های استان ها تا خاتمه مردادماه انجام دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1271

به "سامانه برخط و یکپارچه بودجه دانشگاه آزاد رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه برخط و یکپارچه بودجه دانشگاه آزاد رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید