سهم پرسپولیس از بازی با هنگ کنگ؛ سه نفر و نصفی

به گزارش مجله آزات وب، تیم ملی در دو فیفادی ماه سپتامبر فقط در یک مسابقه رسمی به میدان رفت و بعضی پرسپولیسی های دعوت شده به تیم ملی در دیدار مقابل هنگ کنگ به میدان رفتند.

سهم پرسپولیس از بازی با هنگ کنگ؛ سه نفر و نصفی

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

در این بازی مطابق انتظار علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی به میدان رفت اما در حالی که پورعلی گنجی نیمکت نشین شده بود، کنعانی زادگان کنار مجید حسینی در قلب خط دفاع بازی کرد.

پرسپولیس در فاز تهاجمی ترکیب تیم ملی هم یک نماینده داشت که مهدی ترابی بود و تیم ملی با سه بازیکن پرسپولیسی کارش را شروع کرد.

در ادامه و در نیمه دوم وحید امیری هم به میدان رفت اما احمد نوراللهی و محمد نادری در این مسابقه نیمکت نشین محض بودند و این اردوی تیم ملی را بدون انجام مسابقه به انتها رساندند.

در واقع سهم پرسپولیس از این بازی ملی3،5 نفر بود که عملکرد بدی هم نداشتند. به بیرانوند و کنعانی زادگان که در خط دفاع فشاری وارد نشد و آنها کار خودشان را انجام دادند و ترابی و امیری هم پرتلاش کار کردند اما نقشی در گل های زده تیم ملی نداشتند.

این 6 بازیکن از روز پنجشنبه به اردوی پرسپولیس برگشتند و می توان گفت حداقل پنج نفرشان در ترکیب اصلی بازی با صنعت نفت خواهند بود. در عین حال باید دید با توجه به اینکه کنعانی زادگان در ترکیب اصلی تیم ملی بازی کرد باز هم نود دقیقه در لیگ روی نیمکت می نشیند یا نظر کالدرون نسبت به او عوض شده است.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 414

به "سهم پرسپولیس از بازی با هنگ کنگ؛ سه نفر و نصفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم پرسپولیس از بازی با هنگ کنگ؛ سه نفر و نصفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید