شریفات: کناره های پرسپولیس را بستیم و از نقاط ضعف شان استفاده کردیم، همه تیم ها را در اراک شکست می دهیم

به گزارش مجله آزات وب، بازیکن آلومینیوم اراک گفت که این تیم با بستن نقاط قوت پرسپولیس و بهره بردن از نقاط ضعف سرخپوشان، پیروز به شکست این تیم شده است.

شریفات: کناره های پرسپولیس را بستیم و از نقاط ضعف شان استفاده کردیم، همه تیم ها را در اراک شکست می دهیم

اسماعیل شریفات در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی 2 بر یک آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس گفت: پیروزی خیلی شیرینی به دست آوردیم و شکست پرسپولیس کار سختی بود که از پس آن برآمدیم. حریف را به خوبی بررسی نموده بودیم و کناره های پرسپولیس را که نقطه قوت این تیم بود، بستیم. ما از ضعف رقیب استفاده کردیم و خیلی راحت به پیروزی رسیدیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی با اشاره به عملکرد خوب خانگی شاگردان رسول خطیبی توضیح داد: تنها تیمی که مقابل ما شانس آورد، نساجی بود که در هفته اول شرایط خوبی نداشتیم. مقابل ذوب آهن هم دو بازیکن تیم از جمله من مصدوم شدیم و با اشتباهات فردی مساوی کردیم. هر کسی که به خانه ما می آید، خودش را بازنده بداند و هر تیمی در اراک شکست می خورد.

بازیکن باتجربه آلومینیوم اراک در خصوص اینکه آیا ممکن است اراکی ها از این پیروزی مغرور شوند یا خیر، اعلام کرد: آلومینیوم شخصیت خیلی خاصی گرفته است و شکست تیم های عظیم چون پرسپولیس جای شادی دارد، اما نباید از این پیروزی مغرور شویم. یک بازی خیلی سخت مقابل تراکتور داریم که از ملاقات با پرسپولیس هم مهمتر است و می تواند سکوی پرتاب ما به سوی بالای جدول باشد. ما به هر صورتی باید از این بازی امتیاز بگیریم.

شریفات با تمجید از آلومینیوم سازان گفت: ابتدای فصل گفته بودم به تیم ضعیف و انتهای جدولی نمی روم و مطمئن بودم آلومینیوم در بالای جدول خواهد بود. این تیم تک رقمی می گردد و تیمی که پرسپولیس و صنعت نفت را می برد، می تواند در حد کسب سهمیه آسیایی باشد. بچه های ما این توانایی را دارند و نشان داده ایم نتایج ما اصلاً شانسی نبوده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

آلومینیوم می تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد و از انتخاب این تیم شاد هستم.، وی ضمن بیان این جمله به خبرنگاران گفت: آلومینیوم تیمی دوست داشتنی است و در سیستم 2-4-4 این تیم دو بازیکن هجومی در پُست مدافعان چپ و راست بازی می نمایند. آلومینیوم تیمی بسیار هجومی است و کمتر تیمی در ایران مانند ما بازی می نماید. آلومینیوم از معدود تیم هایی است که از انتخاب آن بسیار شادم.

بازیکن آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که آیا پاداشی به اعضای این تیم تعلق گرفت یا خیر، گفت: استاندار مرکزی گفت می خواهد پاداش ویژه ای به اعضای تیم بدهد که قطعی نشده است.

شریفات در خصوص امکانات سخت افزاری آلومینیوم اراک توضیح داد: آلومینیوم سال اول حضور در لیگ برتر را پشت سر می گذارد و امکانات اینجا نواقصی دارد. مثلاً ایراداتی در رختکن تمرین وجود دارد که کم کم رفع می گردد. آلومینیوم با مدیریت و بودجه خوب، به یکی از قطب های فوتبال کشور مانند سپاهان و فولاد تبدیل می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1574

به "شریفات: کناره های پرسپولیس را بستیم و از نقاط ضعف شان استفاده کردیم، همه تیم ها را در اراک شکست می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفات: کناره های پرسپولیس را بستیم و از نقاط ضعف شان استفاده کردیم، همه تیم ها را در اراک شکست می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید