طباطبایی: ملی پوش کاراته بدون اطلاع پزشک از داروی ممنوعه استفاده کرد

به گزارش مجله آزات وب، رئیس فدراسیون کاراته گفت: ملی پوش کاراته که از داروی ممنوعه استفاده کرد، بنا به معذوراتی آن را به پزشک اطلاع نداد.

طباطبایی: ملی پوش کاراته بدون اطلاع پزشک از داروی ممنوعه استفاده کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیدحسن طباطبایی در حاشیه مراسم هفته المپیک در خصوص مثبت شدن نتیجه تست دوپینگ ملی پوش کاراته گفت: اتفاقی است که افتاده و این ورزشکار به علت مسائل شخصی و خانوادگی مجبور شد از این قرص استفاده کند. این دارو بدون اطلاع پزشک تیم ملی استفاده شد، در حالی که که جزو مواد ممنوعه بود.

وی با بیان اینکه اعلام اولیه در خصوص تست دوپینگ ملی پوش ایران اجرا شده است، یادآور شد: با وجود اعلام اولیه هنوز رأی نهایی صادر نشده است. مدارک و مستندات برای سازمان بین المللی نمونه گیری فرستاده شده است، صحت آنها تایید شده و غیرعمد بودن آن هم اعلام شده است.

رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه تا یکی دو روز آینده نتیجه قطعی در خصوص دوپینگ این ملی پوش اعلام می گردد، گفت: این ورزشکار بنا به معذوراتی موضوع استفاده از دارو را به تیم پزشکی اعلام نکرد اما آنچه برای کاراته اهمیت دارد این است که سه ورزشکار آماده می شوند که به المپیک بروند.

طباطبایی از انجام مکاتباتی برای اعطای سهمیه به رزیتا علیپور اطلاع داد و گفت: این مکاتبه به وسیله کمیته المپیک اجرا شده تا به اسم نماینده قاره ای در المپیک شرکت داشته باشد، فعلا تمام توان خود را گذاشته ایم تا از سه ظرفیت استفاده کند.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده از طرف آشوری توضیح داد: از این حواشی عبور نموده ایم. امیدواریم تا توکیو هیچ حاشیه ای نداشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1841

به "طباطبایی: ملی پوش کاراته بدون اطلاع پزشک از داروی ممنوعه استفاده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: ملی پوش کاراته بدون اطلاع پزشک از داروی ممنوعه استفاده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید