عصبانیت بگوویچ از هواداران گل گهر: نمی دانستم 15 سال است که در لیگ برتر هستید

به گزارش مجله آزات وب، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان از رفتار هواداران تیمش انتقاد کرد و گفت که آن ها به شاگردانش انرژی منفی منتقل می نمایند.

عصبانیت بگوویچ از هواداران گل گهر: نمی دانستم 15 سال است که در لیگ برتر هستید

به گزارش خبرنگاران، وینگو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از شکست تیمش برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار کرد: شاید یک سری اشتباهات صورت گرفت که نفت گل زد. بعد از آن چندین فرصت داشتیم ولی نتوانستیم گل بزنیم. عادی بود که در چنین شرایطی کمی ریسک کنیم. به همین خاطر چندین فرصت گلزنی را به تیم حریف دادیم. ریسکی بازی کردن تیمی که عقب افتاده، در فوتبال عادی است و در این شرایط برای تیم حریف فرصت فراهم می گردد.

او ادامه داد: ما چند فرصت ایجاد کردیم ولی گل نزدیم. به بازیکنانم افتخار می کنم چون تمام کوششان را کردند. متاسفانه امروز تیم خوش شانس زمین ما نبودیم و بازی را باختیم. زندگی جریان دارد و بازی های زیادی پیش روی ما است. من مطمئن هستم در نهایت رتبه خوبی در جدول کسب می کنیم.

بگوویچ درباره تماشاگران هم بیان نمود: برای من مهم نیست که چه فریادی علیه من می زنند. اما باید به تیم ما و کوشش مان احترام بگذارند. به جای اینکه ما را تا دقیقه آخر حمایت نمایند متاسفانه به ما انرژی منفی می دهند. در لیگ ایران و در هیچ تیمی اینگونه نیست که تماشاگران به تیمشان انرژی منفی بدهند. من فراموش کردم که تیم شما 15 سال است که در لیگ برتر بازی می نماید. واقعا شرم آور است. من خیلی رک و راست و صادقانه بگویم که شرم آور است. نه به خاطر خودم چون من می توانم فردا اینجا نباشم. اصلا برای من مهم نیست. این تیم حمایت می خواهد اما همه شما یک جو بسیار منفی دور تیم ایجاد نموده اید.

به گزارش خبرنگاران، بگوویچ بعد از بیان این صحبت ها بدون اینکه منتظر پرسش خبرنگاران باشد با ناراحتی کنفرانس خبری را ترک کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 491

به "عصبانیت بگوویچ از هواداران گل گهر: نمی دانستم 15 سال است که در لیگ برتر هستید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت بگوویچ از هواداران گل گهر: نمی دانستم 15 سال است که در لیگ برتر هستید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید