فارغ التحصیلان یک دانشکده نظامی آمریکا: دولت قانون اساسی را نادیده می گیرد

به گزارش مجله آزات وب، صد ها فارغ التحصیل دانشکده نظامی وست پوینت آمریکا طی نامه ای، ایالات متحده را به نقض قانون اساسی در مواجهه با اعتراضات داخلی محکوم کردند.

فارغ التحصیلان یک دانشکده نظامی آمریکا: دولت قانون اساسی را نادیده می گیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش به نقل از هیل، براساس نامه ای که به دست صدها فارغ التحصیل دانشگاه نظامی وست پوینت امضاء شده، دولت آمریکا به نادیده دریافت قانون اساسی این کشور در روبروه با اعتراضات مسالمت آمیز متهم شده است.

این نامه که خطاب به رهبران ارشد پنتاگون نوشته شده، التزام به قانون اساسی آمریکا در روبرو با اعتراضات اصل بسیار مهمی عنوان شده است.

در این نامه تاکید شده است: هنگامی که نظامیان قسم یاد می نمایند یعنی یه آرمان های کشور احترام می گذارند، ما ضمن قبول هدف و وظیفه اخلاقی خود باید به ملت آمریکا اجازه دهیم تا به آرمان های خود برسد.

در این نامه همچنین آمده است: امروز در جامعه آمریکا به آرمان های قانون اساسی بی اعتنایی می گردد.

در پی کشته شدن یک مرد سیاه پوست غیر مسلح به نام جورج فلوید به دست یک افسر پلیس در شهر مینیاپولیس، موجی از اعتراضات در سراسر آمریکا شروع شد و همچنان هم ادامه دارد. این حادثه میلیون ها آمریکایی را در اعتراض به وحشی گری پلیس و نژادپرستی مداوم به خیابان ها سرازیر کرد.

در بخش دیگری از این نامه خطاب به مارک اسپر و دیگر نظامیان ارشد آمریکا تاکید شده است که آن ها نباید پا به پای رئیس جمهور در سرکوب اعتراضات حضور پیدا می کردند.

پیش از این نیز مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، طی پیامی ویدیویی از حضور خود در کنار ترامپ و قدم زدن با او درست پس از سرکوب اعتراضات عذرخواهی نموده و این اقدام را نادرست خوانده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1178

به "فارغ التحصیلان یک دانشکده نظامی آمریکا: دولت قانون اساسی را نادیده می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارغ التحصیلان یک دانشکده نظامی آمریکا: دولت قانون اساسی را نادیده می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید