فرار ثروتمندان انگلیس از دست کوربین

به گزارش مجله آزات وب، رسانه های انگلیسی گزارش دادند، تعداد زیادی از ثروتمندان این کشور در حال برنامه ریزی هستند در صورتی که حزب کارگر در انتخابات پارلمانی ماه آینده میلادی به قدرت برسد این کشور را ترک نمایند.

فرار ثروتمندان انگلیس از دست کوربین

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین، جرمی کوربین، رئیس حزب کارگر انگلیس به وعده داده درصورت پیروزی حزبش قوانین و مالیات های سختگیرانه علیه ثروتمندان وضع کند.

  • مجلس انگلیس تصویب کرد | برگزاری انتخابات زودرس پارلمانی در 12 دسامبر

ایسنا به نقل از مترو انگلیس نوشت: میلیونرها و میلیاردرهای انگلیسی وکلا و حسابدارانشان را وادار به آنالیز چگونگی انتقال دارایی هایشان به خارج از این کشور نموده اند و وعده های اخیر جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس درباره سیاست هایی که در صورت دستیابی به قدرت شامل افزایش مالیات بر درآمد، مقابله با مدارس خصوصی و دیگر تدابیر علیه ثروتمندان پیاده خواهد نمود باعث افزایش نگرانی آنها نسبت به آینده شده است.

بعضی مشاوران این ثروتمندان می گویند اکنون تهدید روی کار آمدن دولت حزب کارگر برای آنها نگران نماینده تر از یک برگزیت بدون توافق است.

روزنامه گاردین نیز نوشت، ثروتمندان انگلیس از آنجا که با رسیدن جرمی کوربین به نخست وزیری، ممکن است میلیاردها پوند از سرمایه خود را به دلیل سیاست های او از جمله با اعمال مالیات های جدید از دست بدهند، برنامه ریزی می نمایند تا فورا در صورت معین شدن انتصاب او به نخست وزیری خاک این کشور را ترک نمایند.

جافری تاد، یک مقام ارشد شرکت حقوقی بودل هتفیلد به گاردین گفت، بسیاری از مشتریان این شرکت در حال طی فرآیند اداری آماده شدن برای خروج از انگلیس هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 531

به "فرار ثروتمندان انگلیس از دست کوربین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار ثروتمندان انگلیس از دست کوربین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید