تور روسیه ارزان: قانون سفر بدون ویزای ایرانیان به روسیه تصویب شد

به گزارش مجله آزات وب، قانون نو روسیه برای سفر بدون ویزا به این کشور

طبق قانون نوی که روسیه تصویب نموده و دیروز آن را منتشر نموده است، ایرانی ها و اتباع 17 کشور دیگر می توانند به مدت 8 روز سفر به روسیه بدون ویزا داشته باشند. تصویب شدن این قانون علاوه بر اینکه سفر را برای ایرانی ها راحت تر می نماید، باعث بهبود صنعت گردشگری روسیه و بیشتر شدن امکان سرمایه گذاری خارجی می گردد. با ادامه این خبر همراه خبرنگاران باشید:

تور روسیه ارزان: قانون سفر بدون ویزای ایرانیان به روسیه تصویب شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

روز دوشنبه دولت روسیه در سایت اینترنتی خود، قانونی را منتشر کرد که در مجلس سنای این کشور به تصویب رسیده بود و حتی دیمیتری مدودف نخست وزیر روسیه هم در سخنرانی خود گفت: به اتباع 18 کشور جهان این اجازه داده می گردد تا بدون داشتن ویزا به خاور دور روسیه سفر نمایند و برای آمدن به روسیه کافیست اطلاعات خود را در پایگاه اینترنتی مخصوص ثبت نمایند.

او در این باره گفت که مطمئنم این کار به افزایش تعداد گردشگرها و گردشگر ها یاری زیادی می نماید و سرمایه گذاران زیادی را به اینجا می کشاند و درنتیجه عایدی زیادی برای کشور حاصل می گردد.

آقای مدودف درباره معیار انتخاب 18 کشور گفت: علت انتخاب 18 کشور خاص، نزدیک بودن آنها به کشور ما نیست بلکه به این علت است که آنها هم اهداف مشترکی در همکاری با ما دارند. این کشور ها شامل ایران، الجزایر، بحرین، برونئی، هند، قطر، چین، کره شمالی، کویت، مراکش، مکزیک، امارات، عمان، عربستان سعودی، سنگاپور، تونس، ترکیه و ژاپن می شوند.

خاور دور روسیه کجاست؟

در خاور دور روسیه، 9 استان وجود دارند که 36 درصد مساحت کل کشور را تشکیل می دهند. مقامات روسیه با اجرای چند برنامه مهم مثل دعوت از سرمایه گذاران خارجی دارند کوشش می نماید تا با استفاده از جاذبه های گردشگری و نشان دادن توانایی های کشاورزی، توانمندی خود را نشان دهد و حمایت سرمایه گذاران را جلب کند.

توجه! خواننده گرامی لطفا دقت داشته باشید که در زمان اقدام برای دریافت ویزای روسیه حتما این مورد را از سفارت پرس و جو نمایید زیرا با توجه به ماهیت خبر بودن این مطلب، ممکن است در پیش آمدهای آینده این مزیت دیگر برقرار نباشد.

سفر خوبی داشته باشید.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2128

به "تور روسیه ارزان: قانون سفر بدون ویزای ایرانیان به روسیه تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: قانون سفر بدون ویزای ایرانیان به روسیه تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید