ماریوس ویزر: شکست ملایی را آنالیز می کنیم

به گزارش مجله آزات وب، رییس فدراسیون جهانی جودو ضمن اعلام حمایت تلویحی از الزام ورزشکاران به رعایت ساختار و قوانین جامعه خود می گوید، موضوع باخت سعید ملایی در پاریس را آنالیز می نماید.

ماریوس ویزر: شکست ملایی را آنالیز می کنیم

ماریوس ویزر رییس فدراسیون جهانی جودو ضمن اعلام حمایت تلویحی از الزام ورزشکاران به رعایت ساختار و قوانین جامعه خود تاکید دارد موضوع باخت سعید ملایی در پاریس را آنالیز می نماید. ماریوس ویزر رییس فدراسیون جهانی جودو در پاسخ به سوالی درباره باخت عمدی سعید ملایی مقابل حریف قزاق خود در رقابت های گرنداسلم پاریس برای روبرو نشدن با جودوکار رژیم اشغالگر قدس و اینکه این اتفاق برای سومین بار پیاپی طی ماه های اخیر از جانب این ورزشکار اتفاق افتاده است تاکید می نماید:ما به دقت این موضوع را آنالیز می کنیم، چرا که آسان نیست از نظر رفتارشناسی بگوییم این ورزشکار چگونه شکست خورده است. این شرایط خیلی پیچیده ای است. برخی مواقع قسمتی از ورزش تأثیری در زندگی دارند که باید جوانب مختلف را در نظر گرفت.

رییس فدراسیون جهانی جودو ادامه می دهد:ریسک و اقدامات احتیاطی برای اعضای خانواده و آن ورزشکار تناقض بین آرزوهای ورزشکاران ما و سیستمی که در آن هستند قطعا متفاوت است و ما باید به این موضوعات مهم توجه ویژه داشته باشیم. همانطور که خود شما می دانید تقریباً غیر ممکن است فردی در کشورش یک سیستم را نقض کند. از نظر ورزشی ما این موضوع را آنالیز خواهیم کرد و راهکار عادلانه ای پیدا کنیم.

5،390

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 169

به "ماریوس ویزر: شکست ملایی را آنالیز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماریوس ویزر: شکست ملایی را آنالیز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید