مسکو: تردید نسبت به استانداردهای اتمی روسیه غیرقابل قبول است

به گزارش مجله آزات وب، معاون وزیر خارجه روسیه با تأکید بر این که مسکو راهبرد جدید انرژی آمریکا را به دقت آنالیز خواهد نمود، گفت، به هر حال کاملا واضح و آشکار است که واشنگتن در صدد احیای صنعت ملی اورانیوم خود است.

مسکو: تردید نسبت به استانداردهای اتمی روسیه غیرقابل قبول است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه گفت: طرح هرگونه شبهه و تردید درباره استانداردهای حوزه اتمی روسیه غیرقابل قبول است.

راهبرد نوین آمریکا برای حفظ رهبری در حوزه انرژی هسته ای روز آدینه طی گزارشی به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا ارائه شد. در این گزارش تأکید شده که آمریکا باید تبدیل به سردمدار بازار تکنولوژی هسته ای در دنیا گردد.

پکن از این راهبرد انتقاد نموده است.

به گفته ریابکوف، این گزارش بسیار حجیم، تخصصی و نیازمند تحلیل و ملاحظات از طرف روسیه است.

او گفت: به خصوص کوشش هایی برای متهم کردن روسیه به ناکافی بودن استاندارد در حوزه امنیت هسته ای اجرا شده که البته از نظر ما این ارزیابی ها غیرقابل قبول است؛ چرا که روسیه در این حوزه و دیگر عرصه های تکنولوژی هسته ای شناخته شده است.

ریابکوف توضیح داد: البته ما گزارش کار گروه وزارت انرژی آمریکا در حوزه هسته ای را مطالعه می کنیم. با این حال کاملا تعیین است که این سند با هدف احیای صنعت اورانیوم آمریکا نوشته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1077

به "مسکو: تردید نسبت به استانداردهای اتمی روسیه غیرقابل قبول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: تردید نسبت به استانداردهای اتمی روسیه غیرقابل قبول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید