مقاله: برنامه سفر دو روزه پاتایا تایلند

به گزارش مجله آزات وب، اگر به خرید کردن علاقه دارید فراموش نکنید که سری به فستیوال مرکزی (Central Festival)، Mikes Shopping Mall و Royal Garden Plaza بزنید. تمامی این مراکز خرید در امتداد خیابان Beach Road قرار دارند و محلی مناسب برای خرید برندهای طراحان معروف است.

مقاله: برنامه سفر دو روزه پاتایا تایلند

مسلما باید با بازدید از خاص ترین جاذبه پاتایا شروع کنید و این مکان جایی نیست جز: معبد حقیقت پاتایا (Sanctuary of Truth). در این مکان می توانید از مجموعه چندین موزه عجیب و غریب و غیرمعمول شهر بازدید کنید که از آن جمله می توان به موزه Teddy Bear، موزه هنر در بهشت (Art in Paradise) و موزه Ripleys Believe It Or Not! اشاره کرد. در نهایت در انتهای جنوبی ساحل پاتایا می توانید از تپه بالا رفته و شاهد منظره فوق العاده ای باشید و از معبد Bid Buddha of Wat Phra Yai بازدید کنید.

روز نخست خود در پاتایا را با تماشای چندین نمایش به پایان دهید. در این نمایش ها اکثرا مردان در نقش زنان ظاهر می شوند و در این میان Tiffany Show مشهورترین نمایش به حساب می آید. احتمالا در یک شب، تنها زمان تماشای نمایش یک ساعته و تماشای چندین مبارزه در Boxing World را پیدا کنید.

در ادامه با بهترین جاذبه های پاتایا در تایلند آشنا می شوید که بهتر است در طی تور پاتایا حتما از آن ها بازدید کنید. به کمک این راهنما می توانید بهترین بهره را از اقامت کوتاه مدت خود در این شهر جالب تایلند داشته باشید و از زمان خود بهترین استفاده را بکنید و از تور تایلند نهایت لذت را ببرید.

منبع مقاله: برنامه سفر دو روزه پاتایا تایلند

انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2059

به "مقاله: برنامه سفر دو روزه پاتایا تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برنامه سفر دو روزه پاتایا تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید