مقاله: شرور اصلی فیلم جاودانگان کیست؟

به گزارش مجله آزات وب، دیزنی تایید نموده است که منحرفان شخصیت های منفی این فیلم خواهند بود. اما جزئیات مربوط به نقش آن ها هنوز افشا نشده است. ممکن است منحرفان نیروی منفی اصلی داستان نباشند و گزینه های دیگری برای این صندلی وجود داشته باشد.

مقاله: شرور اصلی فیلم جاودانگان کیست؟

در نهایت، فیلم جاودانگان می تواند قهرمانان عظیمی را به فاز چهارم دنیای سینمایی مارول یا حتی بیشتر از آن معرفی کند. نام هایی مانند نایتمر، مفیستو و چتون در میان طرفداران به گوش می خورد و هر کدام از این شخصیت ها می توانند اولین حضور خود را در فیلم جاودانگان داشته باشند. حتی شخصیت کانگ فاتح که قرار است بعد ها در فاز چهارم مارول حضور داشته باشد، می تواند با این فیلم ارتباط داشته باشد. طرفداران پس از اکران این فیلم قادر به جواب دادن به تمامی این پرسش ها خواهند بود.

در کمیک ها منحرفان دشمنان اصلی جاودانگان به شمار می فرایند. آن ها هم مانند جاودانگان حاصل آزمایش ژنتیکی بر روی انسان ها هستند، اما نتیجه های متفاوتی را به دنبال داشتند. منحرفان شکل و اندازه های متفاوت با قدرت های گوناگونی دارند، اما عموما با ظاهر خشن و زشت موجودات افسانه ای قدیمی، مانند گوبلین ها و ترول ها نمایش داده شده اند. بر خلاف ظاهر کریهشان، منحرفان موجودات بسیار هوشمندی هستند و به همین واسطه توانسته اند امپراطوری هایی را بر پا نمایند و به تکنولوژی هایی فراتر از تکنولوژی های انسان ها دست پیدا نمایند، تا بتوانند کره زمین را به کنترل خود در بیاورند.

منبع مقاله: شرور اصلی فیلم جاودانگان کیست؟

انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1962

به "مقاله: شرور اصلی فیلم جاودانگان کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: شرور اصلی فیلم جاودانگان کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید