نمایشگاه توانمندی های روستاییان افتتاح شد

به گزارش مجله آزات وب، دومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان در عرصه اقتصاد مقاومتی در سه بخش استان ها، دستگاه های ملی، سازمان های مردم نهاد و روستای نمادین افتتاح شد.

نمایشگاه توانمندی های روستاییان افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران، دومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان در عرصه اقتصاد مقاومتی با حضور سیدابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، ثریا شاروقی، مدیرکل امور بانوان استانداری تهران، فاطمه اشرفی، مشاور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و سیدشهاب الدین چاوشی معاون سیاسی استانداری تهران افتتاح شد.

در این نمایشگاه، استان تهران با 16 شهرستان در کنار30 استان کشور و با 428 شهرستان به ارائه، نمایش، فروش صنایع دستی و بومی و معرفی محصولات و تولیدات خویش می پردازد.

غرفه های شهرستان استان تهران علاوه بر نمایش جلوه های گردشگری و جاذبه های فرهنگی، اقلام و کالاهای تبلیغاتی شهرستان های این استان را ارائه کرده اند. در این نمایشگاه روستاییان و عشایر 16 شهرستان استان تهران در دو بخش نمایشگاهی و فروشگاهی به ارائه توانمندی ها و تبیین نقش خویش خواهند پرداخت.

ری، پیشوا، اسلام شهر تهران، دماوند، بهارستان، فیروزکوه، پاکدشت، پردیس، قرچک، ورامین، شهریار، قدس، رباط کریم، شمیرانات و ملارد، شهرستان های شرکت کننده استان تهران در این نمایشگاه هستند که در سالن های 12 و 13 گردهم آمده اند.

در این نمایشگاه، نمادهای روستایی با بهره گیری از چیدمان و دکورسازی های زیبا و با حضور نمایندگان اقوام و ایلات به نمایش درآمده است. معرفی غذاهای سنتی و محلی، اجرای مراسم آیینی در فضاهای طراحی شده روستایی به منزله ایران کوچک در قلب پایتخت، بخش دیگری از برنامه های اصلی این نمایشگاه چهار روزه عنوان شده است.

این نمایشگاه که با رویکرد تبیین نقش روستاییان و عشایر به منظور تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی با حضور استان های سراسر کشور برپا شده و تا سرانجام روز شنبه 18 دی ماه برپاست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 936

به "نمایشگاه توانمندی های روستاییان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه توانمندی های روستاییان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید