نمایشگاه های مهر از 15 شهریور شروع به کار می نمایند

به گزارش مجله آزات وب، معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نمایشگاه های مهر از پانزدهم شهریور ماه با هدف تامین لوازم التحریر مورد احتیاج دانش آموزان با قیمت های مناسب شروع به کار می نمایند.

نمایشگاه های مهر از 15 شهریور شروع به کار می نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس قبادی اضافه کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، زمان برگزاری نمایشگاه ها در سراسر کشور یکسان نیست و مسئولیت در این حوزه به عهده استانداری هاست و به فراخور وضعیت هر استان، مسئولان شرایط برگزاری نمایشگاه را تدوین می نمایند.

وی با تاکید بر اینکه لوازم التحریر مورد احتیاج در امسال در پرمصرف ترین ماه سال یعنی مهر تامین شده است، ادامه داد: اقدامات لازم در این حوزه صورت گرفته است و به دنبال تامین منابع اقتصادی مناسب بانکی با کمترین سود و بهره برای تداوم روند فراوری در امسال هستیم .

او در مورد دفاتر ارزان قیمت دولتی نیز گفت: 15 میلیون دفترچه با ارز دولتی 4200 تومانی فراوری شده است که این حجم دفترچه در شبکه های منتخب و در میان گروه های منتخب توزیع خواهد شد .

قبادی در شرح این مطلب ادامه داد: بیش از 2 میلیون و 300 هزار دفترچه به اعضای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تعلق می گیرد و در عین حال برای 10 استان کمتر برخوردار، 50 درصد از دفاتر دولتی تخصیص داده می گردد .

به گفته وی، استان های کردستان، لرستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، خراسان جنوبی، ایلام، بوشهر، هرمزگان و کهکیلویه و بویراحمد از جمله این استان ها هستند.

او در شرح این مطلب ادامه داد: توزیع دفاتر در این استان ها با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و برحسب تعداد دانش آموزان این مناطق صورت می گیرد تا این افراد بتوانند با قیمت های ترجیحی احتیاج خود را تامین نمایند .

وی گفت: دفترچه های باقیمانده در سایر استان ها بر حسب تعداد دانش آموزان به تعاونی ها و فروشگاه های منتخب داده می گردد تا از بازار آزاد سر درنیاورند .

قبادی تاکید نمود: نظارت لازم در این حوزه در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 397

به "نمایشگاه های مهر از 15 شهریور شروع به کار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه های مهر از 15 شهریور شروع به کار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید