نیازمند فراوری فکر در جذب سرمایه هستیم

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران/فارس نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از توان بخش خصوصی در انجام پروژه ها، گفت: نیازمند فراوری فکر در جذب سرمایه هستیم.

نیازمند فراوری فکر در جذب سرمایه هستیم

ابراهیم عزیزی شامگاه یکشنبه 28 آذر در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر زرقان گفت: در کشور بن بستی وجود ندارد، چرا که اعتقاد به حل مشکل وجود دارد اما باید راهبردهای خود را تغییر دهیم.

او اضافه نمود: بعضی مسائل در داخل استان و شهرستان قابل حل است به شرطی که کوشش ما متکی بر توانمندی های مردمی و دولتی قرار گیرد.

به گفته عزیزی، وقتی به بودجه دولتی تکیه می زنیم، احساس بن بست در کارها به وجود می آید، چرا که متکی به منابع محدود است و در واقع تکیه به بودجه دولتی، تکیه به دیوار کاغذی است.

او با بیان اینکه از جهت اصلاح لایحه بودجه، باید بودجه را وارد استان کرد، اضافه نمود: جهت دیگر سرمایه گذاری است لذا باید سرمایه گذار را آورد و مشارکتی پروژه ها را تکمیل کرد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: باید دید چقدر ظرفیت برای جذب منابع سرمایه گذاری داریم لذا مدل های تامین منابع اقتصادی را باید آنالیز کرد که در این راستا بیشتر از همه نیازمند فراوری فکر و اندیشه در این حوزه هستیم.

عزیزی بعلاوه گفت: در فارس با این رویکرد کار کردیم که نمونه آن خط انتقال آب از دریا به استان فارس بود که با مشارکت بخش خصوصی انجام شد و موانع را نیز ما تسهیل کردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2073

به "نیازمند فراوری فکر در جذب سرمایه هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازمند فراوری فکر در جذب سرمایه هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید