هواوی P40 پرو احتمالا از زوم اپتیکال 10 برابری بهره می برد

به گزارش مجله آزات وب، طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده، هواوی احتمالا قصد دارد قدرت زوم گوشی P40 پرو را نسبت به نسل قبل خود دوبرابر کند و حداکثر بزرگنمایی دوربین پریسکوپی آن را به 10 برابر برساند.

هواوی P40 پرو احتمالا از زوم اپتیکال 10 برابری بهره می برد

مینگ چی کو که در زمینه افشای ویژگی های محصولات اپل شهرت زیادی دارد، این موضوع را مطرح کرده است. طبق اعلام این افشاگر، هواوی P40 پرو از دوربین زوم 8 مگاپیکسلی با دیافراگم F/4.0 بهره می برد. این دوربین ظاهرا می تواند بزرگنمایی 10 برابری را امکان پذیر کند که چنین مشخصه ای در بین گوشی های هوشمند تا به امروز عملی نشده است. در همین رابطه باید به سامسونگ هم اشاره کنیم که قصد دارد برای گلکسی اس 11 از دوربین زوم 48 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 5 برابری استفاده کند.

به نظر می رسد هواوی برای دستیابی به این مقدار بزرگنمایی، قصد دارد از ساختار مبتنی بر آینه و منشور استفاده کند. در حال حاضر، دوربین پریسکوپی گوشی هایی مانند P30 پرو و اوپو رینو فقط از لنز منشوری استفاده می کنند. همچنین طبق اعلام آقای کو، مدل معمولی P40 از همان دوربین زوم 5 برابری بهره می برد. این تحلیلگر پیش بینی کرده که در سال 2020 تعدادی از گوشی های آنر و گوشی های سری میت و نوا هم با دوربین پریسکوپی با قدرت زوم 5 برابری روانه بازار می شوند.

بر اساس پیش بینی مینگ-چی کو، گوشی های هواوی P40 با قیمت بین 4000 تا 5000 یوان (570 تا 713 دلار) روانه بازار خواهند شد که گوشی های P30 هم در ابتدای عرضه تقریبا در چنین محدوده قیمتی قرار داشتند. گوشی های هواوی P40 در حالی باید جای نسل قبلی خود را پر کنند که اگر تغییری در شرایط تحریم های آمریکا حاصل نشود، این گوشی ها نمی توانند با سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل به دست مشتریان برسند.

در مورد این ویژگی احتمالی هواوی P40 پرو چه فکر می کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 734

به "هواوی P40 پرو احتمالا از زوم اپتیکال 10 برابری بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی P40 پرو احتمالا از زوم اپتیکال 10 برابری بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید