واحدی: تمام متقاضیان رشته گرایش های جدید دانشگاه علم و صنعت با آزمون پذیرش می شوند

به گزارش مجله آزات وب، معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: تمام متقاضیان 13 رشته - گرایش جدید دانشگاه علم و صنعت، برای ورود به دانشگاه در سال تحصیلی جدید از طریق آزمون پذیرش می شوند.

واحدی: تمام متقاضیان رشته گرایش های جدید دانشگاه علم و صنعت با آزمون پذیرش می شوند

ابوالفضل واحدی، معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره پذیرش دانشجو در 13 رشته گرایش جدید در این دانشگاه گفت: تمام دانشجویان متقاضی این دسته از رشته گرایش ها از طریق آزمون پذیرش خواهند شد.

واحدی ادامه داد: در سال گذشته با توجه به برنامه راهبردی دانشگاه علم وصنعت، توسعه رشته گرایش های میان رشته ای را در دستور کار خود قرار دادیم تا مواردی که متناسب با نیاز و نقشه جامع علمی کشور است را در دانشگاه داشته باشیم. به همین منظور بر اساس دانشکده های مختلف تقاضا رشته های جدید در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد را اعلام کردیم مانند دکتری فناوری ماهواره که فکر می کنم اولین دانشگاهی باشیم که قصد داریم در این رشته دانشجوی دکتری جذب کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت شرح داد: رشته هوا فضا و دکتری نانوشیمی نیز از دیگر رشته گرایش هایی هستند که متناسب با نیاز کشور و صنعت اقدامات آن در داخل دانشگاه اجرا شده است اکنون با صدور مجوز از دفتر گسترش وزارت علوم قصد داریم برای سال تحصیلی جدید از طریق آزمون در این رشته گرایش ها دانشجو بپذیریم.

وی در پایان اظهار داشت: یک مورد از این 13رشته - گرایش مربوط به مقطع کارشناسی و باقی 12 مورد به مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ارتباط دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1100

به "واحدی: تمام متقاضیان رشته گرایش های جدید دانشگاه علم و صنعت با آزمون پذیرش می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدی: تمام متقاضیان رشته گرایش های جدید دانشگاه علم و صنعت با آزمون پذیرش می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید