(ویدئو) پذیرایی با ادرار شتر در عربستان جنجالی شد!

به گزارش مجله آزات وب، انتشار ویدئویی از نوشیدن ادرار شتر در شبکه های اجتماعی بحث گسترده ای در عربستان سعودی و دیگر کشور های عربی به راه انداخته است.

(ویدئو) پذیرایی با ادرار شتر در عربستان جنجالی شد!

به گزارش خبرنگاران، در این ویدئو که با عنوان اولین کافه اسلامی برای ادرار شتر منتشر شده چندین مرد با ادرار شتر مورد پذیرایی قرار می گیرند.

ترکی الحمد نویسنده مشهور عربستانی در واکنش به این اقدام در توئیتر نوشت: با وجود چنین افرادی اسلام واقعا در بحران است. منظورم این است که از این دین عظیم چیزی جز این قسمت که در وهله اول صحت آن مورد تردید است باقی نمانده است؟... بله، ما در بحران و خفقان هستیم.

در ذیل ویدئوی منتشر شده نوشته شده که با یاری خدا، اولین کافه اسلامی برای ادرار تازه شتر افتتاح شده است. معین نیست که این کافه در کجا قرار گرفته است، اما در رسانه های عربستانی بازتاب زیادی داشته و بحث برانگیز شده است.

عبدالعزیز بن باز از مفتیان وهابی عربستان که از اندیشه سلفی گری برخوردار بود خوردن ادرار شتر، گاو و گوسفند را مجاز دانسته بود. او گفته بود که ادرار شتر خاصیت درمانی دارد

این ویدئو مورد انتقاد گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است، به ویژه آنکه آنان معتقدند که این موضوع بخشی از دین اسلام نیست.

دکتر خوله الکریع از دانشمندان سعودی در زمینه سرطان نیز در فوریه 2019 گفته بود که هیچ مدرک علمی مبنی بر اینکه با ادرار یا شیر شتر می توان سرطان را درمان کرد وجود ندارد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1623

به "(ویدئو) پذیرایی با ادرار شتر در عربستان جنجالی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) پذیرایی با ادرار شتر در عربستان جنجالی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید