پفراینده مارادونا جنایی شد؛ آغاز فرایند بررسی مکالمات

به گزارش مجله آزات وب، پرونده درگذشت دیگو مارادونا، اسطوره بزرگ دنیای فوتبال وارد مرحله جدیدی شده است.

پفراینده مارادونا جنایی شد؛ آغاز فرایند بررسی مکالمات

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، 16 روز پس از مرگ دیگو مارادونا، دادستانی سان ایسیدرو بررسی تخصصی تلفن های لئوپولدو لوکه، پزشک و روانپزشک او آگوستینا کوشاچف، متخصصانی که مسئول سلامتی مارادونا در ده روزهای آخر زندگی او بودند را شروع کرد.

مرگ مارادونا شوک و اندوهی جهانی برای از دست دادن یک اسطوره محبوب به همراه داشت. 16 روز پس از مرگ او، جنجال های زیادی به دلایلی چون علت مرگ و ارث و میراث او ایجاد شده است. همچنین بررسی تلفن های دو پزشک او نیز از امروز شروع شد.

در دادسرای عمومی سان ایسیدرو، سه دادستان به نام های لورا کاپرا، پاتریشیو فراری و ایریبارن که وظیفه بررسی پفراینده را بر عهده دارند،، شروع به تجزیه و تحلیل کامل تلفن های جراح مارادونا یعنی لئوپولدو لوکه و آگوستینا کوشاچف کرده اند.

اما میشچانچوکف وکیل این دو پزشکی موکلان خود خود را از هر نوع نقش آفرینی در مسئولیت در مرگ مارادونا مبرا کرده است. او گفت: هیچکدام از داروهایی که دکتر کوزاچف تجویز کرده، جدا از مسائل قلبی، نمی تواند باعث مرگ یک شخص شود.

اما ماریو بودری، وکیل دیگویتو پسر کوچک مارادونا، به این نکته اشاره کرد که این فرایند روزها طول خواهد کشید و آنها باید منتظر بمانیم تا نتیجه قطعی مشخص شود: این فرایند بررسی تلفن ها، آنچه در آنجا رخ داده و ابهامات دیگر را روشن خواهد کرد.

دو دختر بزرگ مارادونا به بودری اعلام کرده اند که آنها مایلند در آزمایشات DNA برای جلوگیری از دخیل و درگیر شدن دیگویتو که فقط هفت سال دارد کمک کنند. اخباری در مورد احتمال وجود داشتن چند فرزند دیگر برای مارادونا مطرح شده و باید از افرادی که چنین ادعایی دارند تست گرفته شود. ثروت میلیون دلاری مارادونا باعث شده در مورد انحصار وراثت و تقسیم ارث تردیدهای زیادی ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1488

به "پفراینده مارادونا جنایی شد؛ آغاز فرایند بررسی مکالمات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پفراینده مارادونا جنایی شد؛ آغاز فرایند بررسی مکالمات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید