چگونه پست های حساب خصوصی اینستاگرام را بدون فالو کردن ببینیم

به گزارش مجله آزات وب، همانطور که می دانید ویژگی حساب خصوصی اینستاگرام فقط در پی نمایندگان اجازه می دهد تا پست ها، ریلز و استوری های حساب را مشاهده نمایند. این کار حساب شما را از افراد ناشناس و چشمان کنجکاو ایمن نگه می دارد.

چگونه پست های حساب خصوصی اینستاگرام را بدون فالو کردن ببینیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از rahnamato، چند راهکار غیر مستقیم وجود دارد که بتوان بدون فالو کردن اکانت های خصوصی، پست های آن ها را مشاهده کرد. در این مطلب نحوه این کار را به شما آموزش می دهیم.

به وسیله جستجوی تصویر گوگل

می توان از گوگل برای مشاهده پست های اینستاگرام از یک حساب خصوصی استفاده کرد. برای این کار کافی است نام اکانت خصوصی را در بخش تصاویر گوگل جستجو کنید.

به وسیله حساب شخص دیگری

می توانید یک اکانت خصوصی اینستاگرام را به وسیله حساب یک دوست مشترک مشاهده کنید. در صورتی که دوست شما اکانت خصوصی اینستاگرامی را که می خواهید مشاهده کنید، دنبال می نماید، می توانید با اجازه به وسیله حساب او به آن حساب دسترسی داشته باشید.

جستجو در پلتفرم های دیگر

می توانید کاربران اینستاگرام را در پلتفرم های دیگری مانند فیس بوک، توییتر و لینکدین جستجو کنید. برای این کار به نام کامل آن شخص احتیاج خواهید داشت. از آنجایی که متا صاحب هر دو شبکه اینستاگرام و فیسبوک است، می توانید دوستان فیس بوک خود را در اینستاگرام پیدا کنید و بالعکس.

منتظر بمانید تا حساب عمومی گردد

اگر روش های بالا مشکل شما را رفع نکرد، منتظر بمانید تا حساب اینستاگرام مورد نظر عمومی گردد. هیچ راه دیگری برای تماشای پست ها، استوری ها و ریلز حساب های خصوصی بدون دنبال کردن آن ها وجود ندارد.

با استفاده از چند نرم افزار و وب سایت خاص نیز می توانید بدون پیوستن به اینستاگرام، پروفایل های خصوصی این پلتفرم را مشاهده کنید:

xMobi

این وب سایت اکانت های خصوصی اینستاگرام را بدون نظرسنجی یا تایید انسانی به شما نشان می دهد. کارکردن با آن بسیار ساده است و کاربران برای استفاده از آن احتیاجی به ورود به اینستاگرام ندارند. کافی است نام اکانت خصوصی اینستاگرام مورد نظر را در آن جستجو کنید.

uMobix

این برنامه مخصوص والدینی است که می خواهند بچه ها خود را تحت نظر داشته باشند. از آنجایی که بعضی افراد ممکن است چند حساب اینستاگرام داشته باشند، خصوصی بودن آن ها ردیابی را به وسیله ولدین سخت می نماید. با استفاده از این ابزار، می توانید به سرعت حساب فرزند خود را حتی اگر خصوصی باشد، مشاهده کنید. والدین می توانند با استفاده از این برنامه دسترسی به برنامه ها و قابلیت های آن ها را محدود نمایند.

Hoverwatch

این برنامه به شما این امکان را می دهد تا پروفایل های خصوصی، استوری های اینستاگرام، لایک ها و پیغام های مستقیم را به صورت ناشناس مشاهده کنید.

eyeZy

با استفاده از این برنامه می توانید پروفایل های خصوصی اینستاگرام را مشاهده کنید و هر کسی می تواند از آن برای نظارت یا ردیابی پروفایل اینستاگرام یک شخص از چندین دستگاه استفاده کند.

MSpy

کاربران می توانند با استفاده از این برنامه به صورت ناشناس به فیلم ها و تصاویر دسترسی داشته باشند. می توانید از این برنامه برای مشاهده اکانت های خصوصی اینستاگرام بهره ببرید، تماس های تلفنی را نظارت و پیگیری کنید، پیغام های مستقیم موجود یا حذف شده، لیست مخاطبین و فیلم ها و تصاویری را که شخص در حال تماشای آن است را کنترل کنید. این برنامه در دو نسخه اندروید و iOS ارائه شده است.

PrivateInsta

این برنامه با ویندوز، اندروید و iOS سازگار است. برای مشاهده داده های خصوصی کاربران به وسیله این برنامه احتیاجی به ورود به حساب کاربری خود نخواهید داشت. برای ورود به این برنامه ابتدا باید نظر سنجی آن را تکمیل کنید. سپس می توانید از قابلیت های آن بهره ببرید.

IGLookup

پس از ورود به این وب سایت کافی است نام کاربری اینستاگرام مورد نظر را در آن جستجو کنید. با کلیک بر روی Spy Now می توانید از این برنامه محبوب و شناخته شده برای مشاهده اکانت های خصوصی اینستاگرام بهره ببرید.

InstaLooker

پس از ورود به این وب سایت کافی است بر روی Spy Now کلیک نموده و نام کاربری اکانت خصوصی اینستاگرام مورد نظر را در آن جستجو کنید و سپس بر روی start viewer کلیک کنید. این برنامه بسیار ساده، ایمن و مطمئن است.

InstaRipper

این برنامه در دو نسخه اندروید و iOS ارائه شده است. استفاده از آن بسیار آسان است و به راحتی به حساب های خصوصی اینستاگرام دسترسی پیدا می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2262

به "چگونه پست های حساب خصوصی اینستاگرام را بدون فالو کردن ببینیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه پست های حساب خصوصی اینستاگرام را بدون فالو کردن ببینیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید