144 واحد متخلف در کهگیلویه و بویراحمد پلمب شد

به گزارش مجله آزات وب، مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 144 واحد صنفی متخلف به سبب بی توجهی به طرح فاصله گذاری اجتماعی در این استان پلمب شد.

144 واحد متخلف در کهگیلویه و بویراحمد پلمب شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، براتعلی صالحی گفت: فعالیت اصناف غیر ضروری به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در استان متوقف شده است و هم اینک تنها برخی از اصناف مشخص شده همچون میوه فروشی ها، خرده فروشان خواربار، نانوایان، قصابان و مرغ فروشی ها و داروخانه ها اجازه فعالیت دارند.

وی افزود: این اصناف نامبرده باید پروتکل بهداشتی، را به طور کامل رعایت کنند و در صورت گرانفروشی، کم فروشی، به مدت طولانی پلمب و به عنوان اخلالگر اقتصادی معرفی می شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد شرح داد: تصمیم تعطیلی بازار استان با هماهنگی دادستانی، شورای تامین، معاون اقتصادی استاندار، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، صنعت و معدن و تجارت و بهداشت و درمان در راستای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره ویروس کرونا گرفته شد.

صالحی افزود: به طور شبانه روز با هدف جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح بازار و مکان های شلوغ گشت های مشترک در حال انجام است و از فعالیت صنوف و فروشگاه های غیر ضروری جلوگیری می شود.

وی افزود: با تمام توان در زمینه سلامت جامعه گام بر می داریم و در صورتی که برخی از صنوف نسبت به سلامت جامعه بی تفاوت باشند با آن ها برخوردهای قانونی لازم انجام خواهد شد.

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان همزمان با سراسر کشور از جمعه(هشتم فروردین 99) آغاز شد و مقرر شده بود که زمان اجرای این طرح تا سرانجام 15 فروردین 99 باشد و در صورت نیاز و با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرای این طرح تمدید شود.

از مجموع 181 بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد 51 نفر بهبود یافته و 8 بیمار جان خود را از دست داده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1028

به "144 واحد متخلف در کهگیلویه و بویراحمد پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "144 واحد متخلف در کهگیلویه و بویراحمد پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید