25 مدل قفسه دیواری مدرن و شیک برای کتاب و دکوراسیون منزل

به گزارش مجله آزات وب، در این مطلب به آنالیز و معرفی نمونه هایی زیبا از مدل قفسه دیواری مدرن و شیک می پردازیم که روز به روز بر محبوبیت و هواداران این وسایل در خانه افزوده می گردد. مدل قفسه های دیواری مدرن و شیک ، دکوراسیون دیوار شما را متفاوت و آنرا جذاب تر می نماید، جنس بیشتر قفسه های دیواری از چوب و تخته هستند، مدل قفسه دیواری مدرن و شیک معمولا با هر دکوراسیونی در خانه جور در می آیند و ظاهری زیبا به دیوار و دکوراسیون کلی خانه می دهند. از قفسه های دیواری می توانید برای قرار دادن کتاب های مورد علاقه خود و یا به نمایش گذاشتن قطعات تزئینی و دکوری بهره ببرید. سعی کنید از قفسه های دیواری با چندین قطعه جعبه ای جداگانه بهره ببرید تا با چینش متفاوت آنها طرح بسیار جالبی را در اتاق خواب یا نشیمن خانه بوجود بیاورید.

25 مدل قفسه دیواری مدرن و شیک برای کتاب و دکوراسیون منزل

جهت دریافت خدمات آلاچیق چوبی ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

اینگونه قفسه و باکس ها می توانند دیوارهای منزل را از آن حالت لخت و بی روح خارج نموده و دیوار را به عنصری زنده و باارزش تر تبدیل نمایند که نه فقط برای ایجاد حفاظ و پوشش برای زندگی، بلکه برای قرار دریافت صدها مدل قفسه دیواری مدرن و شیک نیز می توانند کاربرد داشته باشند. امروزه مدل های بسیار فراوانی از این قفسه ها در فروشگاه ها موجودند و طرحها نیز از آن حالت تکراریِ چهارگوش خارج شده و می توان هر طرح و مدلی از دایره ای، بیضی، منحنی و… را در بین آنها مشاهده کرد. در تصاویر این مطلب، تعداد فراوانی از این قفسه های دیواری بسیار شیک مخصوص کتاب و سایر وسایل دکوری که قابل استفاده در هر خانه ای با هر نوع معماری و دکوراسیون هستند را درج نموده ایم. همچنین نکته دیگر در خصوص چگونگی نصب این قفسه ها بر روی دیوار است.

برای مثال می توانید قفسه های دیواری را با ارتفاع های متفاوت بروی دیواری نصب کنید و طرح های هندسی جالبی بروی دیوار بوجود بیاورید. حتی می توانید قفسه های دیواری جعبه ای شکل را به صورت نامرتب بروی دیوار نصب کنید و در صورت احتیاج، قفسه های بیشتری به آنها اضافه کنید. طرح های متنوع و جالب در نوع چیدمان مدل قفسه مدرن و شیک، بسیار زیاد است و بستگی به خلاقیت شما دارد که چگونه از این قطعات بهره ببرید. بیشتر این قطعات مدولار هم هستند که برای تعویض دکوراسیون دیوار می گردد به راحتی آنها را جابجا کرد.

گاهی بعضی افراد از هر مدل قفسه دیواری مدرن و شیک فقط برای اینکه جایی برای قرار دادن کتاب، اشیاء دکوری و خرده ریزهای دست و پاگیر فراوانی که در طول زمان خریداری نموده اند داشته باشند استفاده می نمایند و برنامه خاصی برای استفاده از این قفسه های مدرن و شیک ندارند در حالیکه می توان از این قفسه ها برای تغییراتی بنیادین در منزل استفاده کرد. تصور کنید در اتاق خواب و یا اتاق نشیمن خانه، احتیاج به تغییر دکوراسیون و همچنین ایجاد فضایی بسیار شیک بر روی دیوار برای قرار دادن قاب عکس ها خانوادگی و محبت آمیز، کتاب های دوست داشتنی خود، عروسک های بامزه و خاطره انگیز خود و صدها وسیله دیگر احتیاج دارید. در چنین شرایطی بهترین و عاقلانه ترین گزینه، همین قفسه های جذاب در مدل های بسیار متنوع هستند.

انواع مدل قفسه دیواری مدرن و شیک برای کتاب و دکوراسیون را می توانید به راحتی انتخاب نموده و در هر نقطه ای از دیوارهای منزل که دوست داشته باشید نصب کنید زیرا طراحی آنها به گونه ایست که قابلیت تطابق با هر فضایی را دارند.

قفسه ها در همه جا کاربر های مختلفی دارند برای مثال از قفسه ها میتوان به عنوان یک وسیله برای نگه داشتن کتاب ها استفاده کرد در گذشته از قفسه ها فقط به عنوان یک وسیله برای نگه داشتن کتاب استفاده میکرد اما امروزه این قفسه ها کاربرد های مختلفی دارند.شاید به کتاب خواندن علاقه نداشته باشید اما داشتن کتاب در خانه به تنهایی باعث افزایش چند برابری شیک بودن خانه شما میگرددو همچنین داشتن کتاب در خانه تاثیر زیادی در نشان دادن شخصیت شما برای مهمان ها نیز میگردد از قفسه ها به عنوان یک وسیله برای نگه داشتن وسایل دکوری در پذیرایی و یک وسیله برای نگه داشتن کتاب ها در اتاق استفاده میگردد. قفسه ها جذابیت و زیبایی خاصی به دیوار خانه شما میدهند. بیشتر قفسه ها از جنس چوب هستند به همین دلیل قفسه ها بهترین وسایل برای نگه داشتن لوازم دکوری هستند. میتوانید از قفسه ها در اتاق پذیرایی,آشپزخانه,راهرو بهره ببرید قفسه هارا میتوان به طرح ها و شکل های مختلف درست کرد که به خلاقیت شما نیز بستگی دارد.برای ایجاد یک محیط زیبا و ساده در دکوراسیون خانه از قفسه های ساده بهره ببرید میتوانید روی این قفسه ها با گذاشتن چند وسایل دکوری جذابیت و زیبایی بیشتری به آن بدهید.

مدل قفسه شیک را می توانید در مکان هایی مانند آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق کودک و راهروی ورودی خانه بهره ببرید. برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق نشیمن می توانید از قفسه های دیواری با رنگ های متفاوت بهره ببرید و یا جعبه هایی با رنگ متضاد نسبت به رنگ دیوار بکار ببرید. بر اثر این تضاد رنگی و کنتراست، ترکیب و شکل هندسی قفسه های دیورای چشم گیرتر و جذاب تر خواهد بود. حتما لازم نیست در چیدمان قفسه ها از قانوان تقارن پیروی کنید، حتی ترکیب های نامرتب و نامتقارن هم ظاهری بسیار زیبا و جالب در دکوراسیون دیوار خانه بوجود می آورد. برای استفاده در اتاق خواب هم بهتر است یک دیوار در اتاق را کلا به این قفسه ها اختصاص بدهید و یا برای ایجاد ظاهری ساده و مرتب تر فقط از یک یا دو قفسه بروی دیوار بهره ببرید. در شکل های زیر تعدادی از زیباترین نمونه های نمونه های مدل قفسه دیواری مدرن و شیک را مشاهده می کنید که بکلی دکوراسیون محیط خانه تحت تاثیر زیبایی خود قرار داده اند.

منبع: اتاق
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1078

به "25 مدل قفسه دیواری مدرن و شیک برای کتاب و دکوراسیون منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 مدل قفسه دیواری مدرن و شیک برای کتاب و دکوراسیون منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید