شروع کارگاه آموزشی فوتسال با حضور مدرسان AFC

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی (workshop) فوتسال صبح امروز در هتل المپیک با حضور ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال و داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال برگزار گردید.

شروع کارگاه آموزشی فوتسال با حضور مدرسان AFC

این کارگاه با موضوع بازاریابی، رسانه و امور اداری - اجرایی از امروز ششم آبان به مدت سه روز زیر نظر دی فلیس و علی تارقلی زاده مدرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در هتل المپیک برگزار می گردد.

در این کارگاه نمایندگان 14 باشگاه لیگ برتر فوتسال کشور (آقایان)، 5 باشگاه در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال (آقایان) و 6 باشگاه حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتسال (بانوان) حضور خواهند داشت.

حضور نماینده باشگاه ها در این کارگاه الزامی است و گواهی حضور در دوره توسط AFC پس از اتمام دوره و امتحان چهار گزینه ای برای شخص شرکت کننده با قید نام باشگاه صادر خواهد شد. همچنین اخذ این گواهینامه به عنوان یکی از مدارک لازم و ضروری جهت صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها می باشد که حرفه ای سازی باشگاه های فوتسال در دستور کار AFC می باشد.

در این دوره الزامات و شرایط باشگاه داری حرفه ای، مدیریت اقتصادی، مدیریت رسانه ای و همچنین نحوه برگزاری مسابقات از سوی مدرسان AFC تدریس خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 603

به "شروع کارگاه آموزشی فوتسال با حضور مدرسان AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع کارگاه آموزشی فوتسال با حضور مدرسان AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید