آیا سود سهام عدالت برای همه سهامداران واریز شد؟

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش، سود سهام عدالت حاصل از عملکرد شرکت ها در سال 97 بین روزهای سوم تا نهم اسفند ماه سال 98 واریز شد.

آیا سود سهام عدالت برای همه سهامداران واریز شد؟

ولی حتی پس از گذشت تعطیلات نوروز نیز بسیاری از دارندگان برگه های این سهام اعلام کردند که سود سهام خود را دریافت ننموده اند.

در فروردین ماه حسن علائی، معاون سازمان خصوصی سازی در این خصوص علت واریز نشدن به خبرنگاران گفت: سود سهام بعضی از افراد به دو دلیل واریز نشده است، اول این که ممکن است به هر دلیلی شماره شبا بعضی از افراد مسدود یا راکد باشد، هستند بانک هایی که وقتی حسابی چند ماه فعال نباشد راکد می نماید و عملیات بانکی برای آن حساب متوقف می گردد و سود سهام عدالت این افراد برگشت می خورد.

معاون خصوصی سازی عنوان نمود: بانک ملی به سازمان خصوصی سازی اعلام نموده است که سود سهام عدالت 63 هزار نفر از مشتری های این بانک که از مشمولان سهام عدالت هستند، برگشت خورده است؛ همچنین این مسئله برای دیگر بانک ها نیز وجود دارد.

علائی در مورد زمان واریز سود سهام عدالت این گروه از افراد عنوان نمود: ما در حال آنالیز مسائل این افراد هستیم که تا سرانجام فصل بهار این مشکل رفع و سود سهام آنها تا سرانجام خرداد ماه واریز می گردد.

از آنجایی که یک روز تا سرانجام خرداد ماه باقی مانده است، طبیعتا باید پرونده واریز سود سهام عدالت سهامداران بسته گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1216

به "آیا سود سهام عدالت برای همه سهامداران واریز شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا سود سهام عدالت برای همه سهامداران واریز شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید