افزایش 16 هکتاری سرانه فضای سبز در اردبیل

به گزارش مجله آزات وب، شهردار اردبیل گفت: 16 هکتار زمین در شهر اردبیل فضای سبز می گردد.

افزایش 16 هکتاری سرانه فضای سبز در اردبیل

محمود صفری از افزایش 16 هکتاری سرانه فضای سبز شهر اردبیل اطلاع داد و گفت: 10 هکتار از این فضا در منطقه ها مختلف شهر و 6 هکتار دیگر هم مربوط به محله کم برخوردار میراشرف در نظر گرفته شده که زمین آن تملک شده و آماده ایجاد فضای سبز می باشد.

شهردار اردبیل گفت: با طراحی و کار بر روی منطقه های همانند میراشرف، باغ شریعت و زمین های با کاربری فضای سبز در محدوده بعضی شهرک ها کوشش می کنیم تا کاستی ها و خلاء های موجود در فضای سبز رفع گردد.

صفری با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز در اولویت برنامه های مدیریت شهری قرار گرفته است، می گوید: توسعه فضای سبز اردبیل نیازمند تامین اعتبار است و در این باره طبق هماهنگی های لازم مقرر شده اعتبارات بخش فضای سبز در جا های دیگر صرف نگردد.

او گفت: با بکارگیری نیرو های متخصص در سازمان زیبا منظر و فضای سبز شهرداری اردبیل کوشش می گردد فضای سبز در منطقه ها مختلف شهر اردبیل توسعه یابد.

شهردار اردبیل بعلاوه درباره افزایش تعرفه های نو تاکسی های اردبیل می گوید: نرخ کرایه تاکسی های گردشی و بعلاوه تاکسی سرویس مدارس با هدف بروز رسانی نرخ کرایه و جلب رضایت رانندگان تاکسی افزایش یافته است.

صفری درخصوص آخرین شرایط طرح تفصیلی شهر اردبیل گفت: این طرح سالیان سال به علت نبود امکانات اقتصادی راکد مانده بود که با توجه به ضرورت اجتناب ناپذیر ترسیم روشن و اصولی افق توسعه شهر، اتمام طرح تفصیلی در اولویت برنامه شهرداری اردبیل قرار گرفته است.

شهر اردبیل با داشتن 1.5 متر مربع فضای سبز به ازای هر نفر، حدود 6 متر از میانگین کشوری پایین تر است.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2178

به "افزایش 16 هکتاری سرانه فضای سبز در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 16 هکتاری سرانه فضای سبز در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید