با اجرای پروژه ها به افزایش اعتماد مردمی دست پیدا کردیم

به گزارش مجله آزات وب، تهران (پانا) - وزیر نیرو با اشاره به افتتاح و بهره برداری 176 پروژه از 256 پروژه با اجرای پویش #هرهفته-الف-ب-ایران می گوید در اجرای پروژه ها فقط به موضوع ساخت و ساز توجه نکردیم بلکه با اجرای طرح ها، بطور جدی وارد عرصه اصلاح الگوی مصرف شدیم.

با اجرای پروژه ها به افزایش اعتماد مردمی دست پیدا کردیم

به گزارش صداوسیما؛ رضا اردکانیان در سی وسومین هفته از اجرای پویش #هرهفته-الف-ب-ایران اضافه نمود: تعداد پروژه های قابل افتتاح در این قالب، در سال جاری، 256 پروژه با سرمایه گذاری 51 هزار میلیارد تومان است که تا به امروز 176 پروژه افتتاح و بهره برداری شده است.

وی با بیان اینکه، این فرایند تا خاتمه سال ادامه دارد گفت: این پویش ریل گذاری برای اجرای پروژه های بعدی در دولت آینده و سال های آینده خواهد بود.

وزیر نیرو ادامه داد: ما در اجرای این پروژه ها، پیروز شدیم به هدف اصلی خود، یعنی افزایش اعتماد مردمی دست پیدا کنیم.

اردکانیان با تاکید بر نقش آب و برق به عنوان دو کالای زیرساختی در زندگی مردم گفت: ما در اجرای پروژه ها فقط به موضوع ساخت و ساز توجه نکردیم بلکه با اجرای طرح های سازوکاری، بطور جدی وارد عرصه اصلاح الگوی مصرف شدیم.

وی اضافه نمود: ما در دو سال متوالی و در دو تابستان، بجای سرمایه گذاری برای احداث 4 هزارمگاوات نیروگاه برق، برای گذر از زمان اوج مصرف، میزان رشد 5/2 درصدی رشد مصرف را، به یک درصد کاهش دادیم و این رقم ثابت خواهد شد.

اردکانیان اضافه نمود:در سال 98 بیش از 227 طرح بزرگ آب و فاضلاب با اختصاص 33 هزارمیلیارد تومان افتتاح شده است.

وی با اشاره به افتتاح 28 پروژه در استان های گیلان و تهران گفت: امروز این پروژه ها با اختصاص 553 میلیارد تومان در بخش آب و برق به بهره برداری می رسد.

وزیر نیرو اضافه نمود: امروز سه نیروگاه پراکنده، پنج نیروگاه مقیاس کوچک و 16 پروژه تامین برق و بهبود پایداری برق در بخش های مختلف، انتقال آب سد ماملو به صنایع پایین دستی برای تامین نیاز صنایع مستقر در شهرک های صنعتی پاکدشت عباس آباد و شاهد، از جمله طرح هایی بود که افتتاح شد.

گفتنی است؛ در این مراسم از فعالان عرصه تولید تجهیزات آب و برق استانداران و برخی به دلیل همکاری در اجرای مناسب پویش #هرهفته-الف-ب-ایران تقدیر و همچنین از کتاب دلگرمی ها و همراهی ها رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1533

به "با اجرای پروژه ها به افزایش اعتماد مردمی دست پیدا کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اجرای پروژه ها به افزایش اعتماد مردمی دست پیدا کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید