تدابیر پلیس تهران برای برگزاری جشن انقلاب

به گزارش مجله آزات وب، تهران (پانا) - جانشین فرماندهی انتظامی تهران عظیم از انجام تدابیر لازم برای انجام جشن انقلاب در پایتخت، اطلاع داد.

تدابیر پلیس تهران برای برگزاری جشن انقلاب

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حمید هداوند در سی و نهمین کمیسیون عملیات با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت یکهزار و 400 سال تنها حکومت اسلامی بود که به رهبری پیامبرگونه امام راحل به پیروزی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هر ساله در سالروز از رخداد عظیم یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های شهیدان و امام شهیدان را گرامی میداریم، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران استقلال، آزادی را برای ما به ارمغان آورد و دست بیگانگان و اجانب را از استثمار و چپاول و غارت ذخایراین مرز و بوم کوتاه کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران عظیم با اشاره به اینکه مراسم یوم الله 22 بهمن ماه سال جاری در تهران در میدان آزادی انجام خواهد شد، عنوان داشت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و لزوم رعایت ضوابط بهداشتی مقرر شده است مراسم سال جاری به صورت خودرویی از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی انجام گردد.

وی اضافه کرد: سال جاری علیرغم همه محدودیت های (کرونا) این مراسم با ضوابط خاص خود و برابر اعلام سازمان هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام خواهد شد .

سردار هداوند بیان داشت: همه تدابیر لازم برای انجام جشن پیروزی سالگرد انقلاب اسلامی درامنیت ، انضباط و آرامش در حوزه های انتظامی و ترافیکی اندیشیده شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران عظیم با اشاره به اعلام مسیرهای 12 گانه راهپیمایی در تهران ، گفت: سال جاری با همه محدودیت های ناشی از ویروس منحوس کرونا دوستان و دشمنان خواهند دید که مردم همچنان پای آرمان های امام، انقلاب و رهبر عزیزمان با قدرت ایستاده اند و هرگز رذالت ها و خباثت های دشمنان از جمله آمریکای دنیا خوار را فراموش نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1604

به "تدابیر پلیس تهران برای برگزاری جشن انقلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر پلیس تهران برای برگزاری جشن انقلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید