ترم مهرماه دانشگاه علامه طباطبائی ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری است

به گزارش مجله آزات وب، معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه این دانشگاه دارای 3 هزار و 800 دانشجوی خوابگاهی است، گفت: ترم مهرماه دانشگاه علامه طباطبایی ترکیبی از آموزش حضوری و مجازی خواهد بود.

ترم مهرماه دانشگاه علامه طباطبائی ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری است

شجاع احمدوند معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با بیان اینکه ترم مهرماه این دانشگاه ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری است، گفت: دانشگاه علامه طباطبائی طبق برنامه ریزی که در شورای دانشگاه گرفته شده است، نیم سال بعدی ترم خود را در قالب برنامه دووجهی انجام خواهد داد به طوری که اولویت آموزش در ترم مهرماه مجازی بوده و با تقسیم بندی که انجام می دهیم آموزش حضوری نیز برگزار خواهد شد.

وی اضافه نمود: دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه برای نیم سال تحصیلی مهرماه به دو گروه تقسیم خواهند شد، حدود 1800 نفر از آنها که مربوط به نیمی از دانشکده های این دانشگاه هستند به صورت مجازی آموزش خواهند دید.

آموزش مجازی نیمی از دانشجویان خوابگاه در 9 هفته برگزار خواهد شد

احمدوند توضیح داد: پس از آموزش مجازی گروه اول از دانشجویان در 9 هفته، نیمی دیگر از دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه جایگزین دانشجویان مجازی خواهند شد به طوری که آن دسته از دانشجویانی که در مرحله اول آموزش مجازی دیده اند، در فاز دوم ترم تحصیلی برای ادامه آموزش به صورت حضوری در دانشگاه حضور خواهند یافت.

وی اضافه نمود: این نوع ترکیب آموزشی برای رعایت عدالت آموزشی دانشجویان در استفاده از آموزش راه دور و آموزش های چهره چهره با اساتید است که می تواند در کیفیت آموزش بسیار مؤثر واقع گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1233

به "ترم مهرماه دانشگاه علامه طباطبائی ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترم مهرماه دانشگاه علامه طباطبائی ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید