تساوی نماینده کردستان و طبس، سلیمی: از بازیکنانم راضی هستم

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران، دومین ملاقات از ششمین روز دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور، گرامیداشت سردار شهید پور جعفری امروز دوشنبه 24 آذرماه با تساوی تیم های کیمیا کاشت کردستان و زغال سنگ طبس پیگیری شد. در این مسابقه که به ویژه در نیمه دوم، خستگی در عملکرد بازیکنان هر دو تیم به راحتی دیده می شد، دو تیم به تساوی 24 بر 24 رضایت دادند.

تساوی نماینده کردستان و طبس، سلیمی: از بازیکنانم راضی هستم

پرونده دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان که 19 آذر ماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد شیراز با شرکت 12 تیم شروع شد، با انجام یک ملاقات بین تیم های فولاد سپاهان و پرواز هوانیروز اصفهان امروز در اصفهان بسته خواهد شد.

ناصر سلیمی سرمربی تیم کیمیا کاشت کردستان پس از تساوی تیمش مقابل زغال سنگ طبس گفت: استراتژی مان بر مبنای نقاط ضعف تیم مقابل بود. از نقاط ضعف تیم مقابل استفاده کردیم و می دانستیم باید چه اقداماتی در بازی انجام دهیم.

سلیمی اضافه نمود: تیم زغال سنگ یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است و امروز بازیکنان جوان مان بازی خوبی را مقابل این تیم انجام دادند و تنها در دقایق خاتمهی بازی اشتباهاتی داشتند.

وی در خاتمه گفت: از بازیکنانم راضی هستم ولی از نتیجه خیر. چرا که به دلیلی جوانی اشتباهاتی در لحظات خاتمهی انجام دادیم. به امید خدا در بازی های بعدی این اشتباهات کمتر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1529

به "تساوی نماینده کردستان و طبس، سلیمی: از بازیکنانم راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی نماینده کردستان و طبس، سلیمی: از بازیکنانم راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید