تفحص مجلس هند از تغییرات حریم خصوصی واتس اپ

به گزارش مجله آزات وب، چند روز پس از درخواست وزارت فناوری اطلاعات هند برای لغو تغییرات جدید در حریم خصوصی واتس اپ، مدیران فیس بوک به پاسخگویی در برابر کمیته پارلمانی این کشور درباره سیاست حریم خصوصی این سرویس پیغام رسان پرداختند.

تفحص مجلس هند از تغییرات حریم خصوصی واتس اپ

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، یکی از اعضای این کمیته به خبرنگاران گفت: این کمیته از فیس بوک - شرکت مادر واتس اپ- پرسید چرا فیس بوک شرایط حریم خصوصی واتس اپ را تغییر می دهد و این موضوع چه تاثیری روی کاربران خواهد داشت.

این نماینده هندی که مایل نبود نامش فاش گردد، اظهار کرد: اعضای کمیته می خواستند بدانند تغییر سیاست حریم خصوصی چه تاثیری بر مصرف کنندگان هندی خواهد داشت.

یک سخنگوی واتس اپ بیان کرد این شرکت نظراتش را ارایه کرد و به همکاری با این کمیته در آینده ادامه می دهد.

هند با 400 میلیون کاربر، بزرگترین بازار واتس اپ است و این سرویس پیغام رسان نقشه های بزرگی برای فضای پرداخت دیجیتالی شامل فروش بیمه سلامت به وسیله شرکایش دارد.

واتس اپ ماه جاری با ارسال اطلاعیه ای به کاربرانش درباره تغییرات جدید حریم خصوصی که تحت آن اطلاعات کاربر شامل شماره تلفن و مکان با فیس بوک و زیرمجموعه اش به اشتراک گذاشته می گردد، طوفان به پا کرد. در پی نگرانیهای مربوط به حریم خصوصی، اپلیکیشنهای رقیب مانند سیگنال و تلگرام با رشد شمار کاربران جدید روبرو شدند و واتس اپ هفته گذشته تصمیم گرفت زمان اجرای این تغییرات را از فوریه به ماه مه به تاخیر بیاندازد.

بر اساس گزارش رویترز، فیس بوک سال گذشته 5.7 میلیارد دلار در واحد دیجیتالی شرکت ریلاینس اینداستریز سرمایه گذاری کرد که با هدف جذب دهها میلیون مغازه دار سنتی هندی برای استفاده از سرویس پرداخت دیجیتال به وسیله واتس اپ صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1512

به "تفحص مجلس هند از تغییرات حریم خصوصی واتس اپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفحص مجلس هند از تغییرات حریم خصوصی واتس اپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید