جان برد: کانادا از سفر شبه نظامیان به سوریه و عراق برای پیوستن به داعش جلوگیری می نماید

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران: وزیر امور خارجه کانادا طی سخنانی گفت که این کشور از سفر شبه نظامیان به سوریه و عراق برای پیوستن به داعش جلوگیری می نماید.

جان برد: کانادا از سفر شبه نظامیان به سوریه و عراق برای پیوستن به داعش جلوگیری می نماید

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جان برد وزیر امور خارجه کانادا طی سخنانی گفت که این کشور از سفر شبه نظامیان به سوریه و عراق برای پیوستن به داعش جلوگیری می نماید.

وزیر امور خارجه کانادا در ادامه سخنانش گفت: قاسم سلیمانی از سال 2010 سازماندهی شبه نظامیان شیعه در عراق را انجام می داده است.

وی اضافه کرد: من امیدوار هستم که ایران از دست داعش در عراق خلاص گردد و همچنین امیدوارم که ما بتوانیم از ایران در سوریه خلاص شویم.

جنگنده های کانادایی که بخشی از ائتلاف تحت رهبری آمریکا برای حمله به مواضع گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شامات یا داعش هستند اولین حملات نظامی به مواضع این گروه در عراق را از ماه پیش شروع نموده اند.

کانادا 6 فروند جت CF-18، یک فروند جت پولاریس C-150 و دو هواپیمای شناسایی CP-140 را برای یاری به آنچه آمریکا به آن ائتلاف ضد داعش می گوید در کویت مستقر نموده است. حدود 600 خلبان زن و مرد این کشور در تیم اعزامی کانادا برای مقابله با گروه داعش که بخش هایی از عراق و سوریه را اشغال نموده حضور دارند.

مجلس کانادا دو ماه پیش مجوز حملات هوایی کانادا در عراق را صادر کرد. مطابق طرح تصویب شده مجلس کانادا این کشور تا 6 ماه می تواند از این حملات در عراق استفاده کند. در این طرح علاوه بر این تصریح شده که در این عملیات جنگی از نیروهای زمینی استفاده نخواهد شد.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 282

به "جان برد: کانادا از سفر شبه نظامیان به سوریه و عراق برای پیوستن به داعش جلوگیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان برد: کانادا از سفر شبه نظامیان به سوریه و عراق برای پیوستن به داعش جلوگیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید